993 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

Min bulldog driver mig til vanvid Min bulldog driver mig til vanvid

Jeg er ved at blive vanvittig! Asta piver og piver og piver. Pt piver hun fordi hun er utilfreds med menuen.
Så lige nu er jeg i gang med ignorere hende, men hun har pevet on-off de sidste 3 trimer.

Ellers kan hun pive hvis hun vil ud, er sulten, keder sig osv. osv. kort sagt bliver der pevet rimelig meget...

Problemet er også at hun er rigtig svær at motivere til, tja, noget som helst . Dvs. hun er svær at aktivere, for hun gider ikke at træne, hun gider ikke rigtig at gå spor, hun gider ikke løbe efter pinde og hun gider egentlig heller ikke gå tur.
Det eneste hun rigtig gider er vild bryde leg, men kun med min kæreste eller bedstevennen Tony, som nu bor i Ballerup. Så legedates er ikke noget der sker flere gange om ugen.

Men hun har helt tydeligt brug for mere aktivitet, og jeg aner efterhånden ikke hvad jeg skal gøre ved det. For hun er ikke specielt imponeret over hverken lækre godbidder, eller legetøj.

Hun fejler i øvrigt ikke noget fysisk, ud over epillepsi.

Jeg ved ikke hvad jeg vil med indlæget, skulle vist bare af med nogle frustrationer. smiley

By the way, så jer jeg på vej på arbejde. Så jeg vender tilbage senere.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af to stk. Ballofix-ventiler 500 kr.
  • Maling oprydning 600 kr.
  • Klippe ligusterhæk og bortkøring af affaldet 1.999 kr.
  • Tømrer søges til rådgivning og delvis hjælp ved renovering 205 kr.
  • Skift af 3/4 tommer brugsvandsrør 1.764 kr.
  • Lugning af bede 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min bulldog driver mig til vanvid
Kommentér på:
Min bulldog driver mig til vanvid

Annonce