{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
532 visninger | Oprettet:

Rydde sit legetøj op {{forumTopicSubject}}

Nu hvor man ikke må tonse rundt, kan man jo lige så godt få helt styr på sine tricks smiley
Hun har længe kunnet rydde sit legetøj op enkeltvis. Men hun har aldrig helt fanget det der med at rydde det hele op, samt "videre" til næste stykke legetøj - tips modtages gerne smiley
Har prøvet med kun 2 stykker ad gangen, men det virker til at hun bedst forstår med flere stykker. Og ekstra gode godbider virker ikke, det "stresser" hende bare lidt mere.

hun ville hellere gumle lidt på sit gamle ben til sidst. Og hun er også lidt medtaget af det smertestillende smiley

yotutube: https://www.youtube.com/watch?v=KWO1KWdtjko

http://www.youtube.com/watch?v=KWO1KWdtjko

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Rydde sit legetøj op
  • #1   7. jun 2014 Hvad sker der, hvis du lader være med at hjælpe hende? Altså, hvis du bare lægger legetøjet, og lader hende selv prøve sig frem uden at blive dirigeret?
    Det er sådan, jeg har lært mine det. Jeg tømmer hele kurven med legetøj, og så får de eller en godbid, for hver stykke de kommer og afleverer til mig. Men de får ikke den mindste smule hjælp og vejledning smiley

• #2   7. jun 2014 Johnny Ej er det ikke lidt tarveligt Hun har jo ryddet det op en gang
    Fantastisk at du kan få hende til det DEt er noget jeg skal prøve med Linka Men det er altså Misja der roder Sååååå lidt undfær at det er Linka der skal lære det smiley smiley

• #3   7. jun 2014 Nogle få gange (3-4 gange) er det lykkedes på den måde, med meget ros.
    Men ellers står hun bare og glor som om: "kom nu makker - aflever nu den godbid du har smidt i puljen !"
    Eller også samler hun legetøjet op og gumler og leger lidt med det.

• #4   7. jun 2014 Haha, ja Inger - hvis hunde kunne himle med øjnene, så gjorde hun det helt sikkert smiley

• #5   7. jun 2014 Hmmm, hvis det er lykkedes nogle gange, men så er "gået i stå" er det fordi rosen ikke er belønning nok. Jeg ville arbejde videre den vej, men ville i begyndelse give én godbid for hvert eneste stykke legetøj. Og så efterhånden trappe belønningerne ned smiley

• #6   7. jun 2014 Det er også den måde jeg har gjort det. Først en godbid pr opryddet legetøj. Og så nedtrappet som nu, en godbid pr fuldt oprydet kurv smiley

Kommentér på:
Rydde sit legetøj op

Annonce