{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ryd op!
  • #1   2. maj 2006 hvordan har du lært hende det?

• #2   2. maj 2006 uhhhh det er lange 4 dage var? det bliver så spændende med den lill enye hvalp

• #3   2. maj 2006 Ja det er ret smart ;o)
    Og let at lære dem :o)
    Jeg stod bare med kassen foran mig. Så smed jeg rebet. Daisy løb selvfølgelig over og samlede rebet op og gik over til mig. Så da hun holdt rebet lige over kassen, viste jeg hende en godbid og så havnede rebet i kassen :o))
    Nu kan jeg stå langt væk fra kassen og sige "ryd op" så lægger hun tingene ned i kassen :o)
    Det er så let!

Hun vil bare ikke med ringen og gummi benet :o/

• #4   2. maj 2006 Bolette jaaaah jeg glæder mig :o) Kan slet ikke forstå at det er på lørdag! Nøj hvor får jeg sommerfugle i maven :o)

• #5   2. maj 2006 Jeg har på et tidspunkt købt noget "psykologisk" rigtig hundelegetøj i form af et gummiben og en gummibidering. Samtlige at vores hunde nægter at røre ved det!! Det ligger fuldstændig uberørt i legekassen.. Forstår det heller ikke - måske er det smagen af gummi ??

• #6   2. maj 2006 Anita : er også igang med at lære Shorty det.. dejligt når de selv kan rydde op *ss* hvorfor hun ikke lige vil tage de ting ved jeg ikke men du har måske ret i at det er fordi hun ikke leger så meget med de ting.. måske hun ikke ser dem som "hendes" ting og ting der hører til i kurven??.. bare et bud..
    Shorty er stadig igang med at lære... han vil gerne "rydde op" når vi leger.. men når vi så ber ham om ata rydde op så havner legetøjet noglegange andre steder.. eller også gør han det for godt og slæber tøjbamser og sokker med op i kurven også *GGG* .. som sagt.. stadig igang med at lære *ss*

• #7   2. maj 2006 Daisy er heller ikke liiiige god til det ;o)
    En gang imellem går hun i stå. Så skal jeg lige pege på tingene, så kan hun godt lidt igen :o))

• #8   2. maj 2006 Du kan bruge shaping til at lære hende at samle flere forskellige genstande op, også genstande som kan være ubehagelige at bære, kan med shaping gøres til noget positivt :o) Bare sæt dig ned til hende og sid med ringen/gummibenet, når hun så rører det giver du en godbid som belønning og sig ikke noget, kun et "dygtig" hvis du ikke kan lade være ;o) Efterhånden skal hun så til at bide om tingen og så bare forsæt fremad. Læg den fra dig på gulvet, lad hende samle den op. Smid den væk, lad hende samle den op osv. Indtil hun forbinder den med noget positivt, som også er sjovt at rydde op ;o) Du kan også evt. belønne med hendes yndlingslegetøj. Hun er trods alt border ;o)

Spændende med Baltazar, der snart skal hjem :o) Er spændt på at se billeder ;o)

• #9   2. maj 2006 Rikke: Ih hvor er du god :o))
    Det vil jeg prøve! Tak for hjælpen :o)

Jaaa jeg synes bare tiden er gået hurtigt!
    Alt er også helt klar nu :o) Vi mangler bare hans foder. Det skulle gerne komme i morgen ;o)
    Og så mangler vi Baltazar selvfølgelig *GG*

• #10   2. maj 2006 Anita >

Kan være at det er smagen eller lugten af gummi-legetøjet hun ikke kan lide, eller at hun synes det er ubehageligt at have dem i munden (et reb opfører sig temmelig meget mere som et byttedyr end et gummi-ben !!!)...

Hvis du gerne vil lære hende at samle dem op, kan du enten bruge shaping som Rikke skriver, eller starte med at putte dem i en sok eller sætte tape/gulvtæppe rundt om, som du gradvis fjerner, så hun bliver vant til at bære genstandene ;o)

MEN - hvis hun aldrig leger med dem, kan du jo også bare en gang for alle smide dem op i kassen, for så bliver det jo aldrig relevant at rydde op, da de aldrig kommer ud af kassen igen *GGG*.

/Carina

Kommentér på:
Ryd op!

Annonce