{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.238 visninger | Oprettet:

Min hund vil ikke gå :( {{forumTopicSubject}}

Hej hundegalleri.
Mig og min familie har en tæve, ved navn Sally, 4 år gammel og er en blanding mellem en labrador og en Rhodesian Ridgeback.

Hun er en meget meget trofast hund og passer godt på sin "flok". Hun ser min papfar som "alfahan" og hun følger ham i røven konstant, hun aflyder næsten kun ham, og vil også altid gerne gå tur med ham.

Men problemet er at min familie arbejder meget og har en travel hverdag, så det er ligesom sådan mig, der skal lufte hende. Og hun gider bare ikke! Hun har virkelig bare ikke lyst, kan jeg se. Jeg kan til tider ikke engang få hende ud af døren! Andre gange jeg jeg gå omkring 100 m, og så er det som om, at hun pludselig kommer i tanke om " nååårh ja, jeg skal ikke gå mere, jeg vil være hjemme hos min familie" Så er hun ikke til at hukke og stikke i. Men når vi er alene hjemme er der næsten ingen problemer.

Jeg et virkelig i tvivl om jeg bare skal trække i snoren og sige "altså det er mig der bestemmer!!" Men på den anden måde, kan jeg også se at hun ikke vil..

Vi har fået advide af dyrelægen at hun skal tabe sig osv.

( hvis det lyder som om at hun overhovedet ikke for noget motion, vil jeg altså lige sige at JO, det gør hun, vi tager på stranden, hvor hun svømmer, og hun løber ude i haven mange gange om dagen, og hun fjoller og leger med andre hunde tit også, så det er ikke fordi hun er sådan en hund der ikke ser dagslys og ikke rør sig) smiley

Håber i kan forstå det og vil hjælpe måske? Hvis i har spørgsmål osv, kan i selvfølgelig også skrive det, er ikke så god til at uddybe ^.^

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min hund vil ikke gå :(
Kommentér på:
Min hund vil ikke gå :(

Annonce