{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
675 visninger | Oprettet:

SÅ stolt! Te-søgning! {{forumTopicSubject}}

Ej, jeg er så stolt af den bette rundforvirrede uldklump! Han har sgu lært at finde te! Jeg har brugt mange timer på at lære ham at hente ting til mig. Han er på ingen måder apporterende, og vi har været der ude, hvor jeg har kravlet rundt med en kuglepen i munden i et forsøg på at vise, hvad f' jeg ville have ham til at gøre. Men den har siddet i lidt tid nu, hvor han kan hente ting, som jeg smider ud, og lægge det op i min hånd (inkl en pote, men det skal nok blive rettet)
Men så ville jeg lige prøve det med te. Fem klik med dut på tepose, så lagde jeg den lidt væk to gange og gemte den ellers der fra, hvor han var sittet af. Og bum! Han kunne det bare! Han er ikke en blodhund, men han finder det hver gang og ved præcis, hvad han skal. Ej hvor er jeg stolt. Og så siger man, at man ikke kan lære en gammel hund nye tricks! Så sej!
Hvad skal næste trick være?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  SÅ stolt! Te-søgning!
  • #1   2. sep 2014 Det er da super flot! smiley

  • #2   2. sep 2014 Det er bare så fedt når det lykkes!!
    Begge mine kan finde te men jeg må indrømme at jeg blev lykkeligst da det lykkedes for Cody for det tager meget lang tid at lære ham nye ting men når det så sidder fast så kan han det sgu til perfektion!

    De kan sgu godt noget de små tæppetissere! smiley smiley


  • #3   2. sep 2014 Jeg tror bare også, at jeg er så stolt, fordi det er et 'rigtig' hundetrick. Altså jo jo han kan spille død og alle mulige cirkuskunster. Men her bruger han jo virkelig sine sanser og sin bette hjerne. Det er lidt blæret!


  • #4   2. sep 2014 Jamen jeg kan sagtens følge dig smiley
    Cody har taget lang tid at lære at bruge sin næse på spor og te-søgning, så det har været hårdt og nogle gange meget frustrerende at lære ham, men når det så endelig lykkes så bliver man bare overlykkelig smiley

    Og Cody ELSKER bare at søge te. Virkelig ELSKER det.
    Det er bare skønt at se når han snuser rundt og så finder det, hele hans ansigt lyser bare op smiley


Kommentér på:
SÅ stolt! Te-søgning!

Annonce