{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Erfaring af hundetræning
  • #2   25. nov 2014 I aabenraa er der kun DcH.

Jeg træner ved Lundtoft under Aabenraa, hos Maja (Den Bedste Hundeskole). Maja er super dygtig og meget detaljeorienteret. Hun er uddannet hos Rie Ravn, som har et adfærdscenter over Haderslev.

• #3   25. nov 2014 DcH åbenrå er et rigtig godt sted at træne;)

• #5   25. nov 2014 Er der en schæferhundeklub i Søgård? Jeg bor her, og har aldrig set en brugshund blive brugt til noget som helst andet end at stå og glo hjemme i hundegården endnu!

• #7   25. nov 2014 Det er langt fra Søgård, hvilket forklarer at jeg aldrig har set dem træne smiley

Når man vælger træningshold, skal man være afklaret omkring hvilken træningsform man ønsker, samt hvilket liv man fremover ønsker med sin schæferhund. Der er meget stor forskel på at træne i en schæferhundeklub og så på en alm hundeskole blandt andre racer og noget blødere metoder.
    Det er, sådan groft sagt, forskellen mellem en familiehund og en brugshund (fx forsvarsarbejde).

• #9   25. nov 2014 Jeg skriver også "fx forsvarsarbejde". Træning i schæferhundeklubben er, efter min mening, mere målrettet reelt arbejde, end det er målrettet mod at blive en velfungerende familiehund.
    Jeg ville til enhver tid vælge et hvalpehold med blandede racer, for at lære hvalpen mange slags hundesprog, samt lære den at arbejde tæt på alle racer, fremfor kun schæferhunde.
    At blive en velfungerende familiehund og at lære at begå sig i alle tænkelige miljøer, kommer forud for reel træning, efter min mening. Alt andet kan man knytte på senere. Sådan gør vi også med slædehunde, som jo også er brugshunde. Uden den tidlige miljøtræning, oplæring i sprog mv., kan man sagtens få knaldgode brugshunde, men de vil for evigt mangle den gode prægning, blandt andet omgang med andre mennesker og hunde.

• #11   25. nov 2014 Uden den tidlige miljøtræning, oplæring i sprog mv., kan man sagtens få knaldgode brugshunde, men de vil for evigt mangle den gode prægning, blandt andet omgang med andre mennesker og hunde.

Sikke da en gang sludder !
    Du taler da lige nu om noget, du ikke aner en dyt om smiley

I de schæferhundeklubber jeg er tilknyttet er henh hvalpe- og familiehundehold med blandede racer - og der er hverken krav om prøveaflæggelse eller forsvarsarbejde.

Der er godt nok en god blanding af uvidenhed og fri fantasi i dine indlæg, Malene - måske du skulle nøjes med at udtale dig om noget du rent faktisk ved noget om - schæferhundeklubben er ikke en af dem.

• #12   25. nov 2014 Jamen jeg tænker lydighed og for at aktivere/få redskaber til at aktivere min hund bedst muligt så den har en god livsglæde.

Jeg har kigget på dch men syntes ikke jeg kan finde noget om holdstart og priser.

Malene har du evt et link til maja ?

• #13   25. nov 2014 Dansk Politihundeforening har også en afdeling i Aabenraa med løbende opstart af hold. smiley

http://www.aabenraaph.dk/

• #14   26. nov 2014 Der er løbende holdstart i DcH, du ringer bare til DcH åbenrå så hjælper de dig videre

• #15   26. nov 2014 DcH åbenrå har nu da også priser på deres hjemmeside http://www.dch-aabenraa.dk/nyt-medlem

• #17   26. nov 2014 træner man slet ikke i vinter perioden ?

• #18   26. nov 2014 Nogen klubber gør, i DcH Haderslev har vi lukket i dec starter op igen første lørdag i januar;)

• #20   26. nov 2014 Pia når jeg sådan kigger rundt omkring står der feks. 750 kr for 6x1 time + teori,

går man kun til hundetræning 6 gange ?

ved dch står der bare 950 kr for aktiv medlem og hundetræning. Syntes det er lidt svært at finde rundt i.

Kommentér på:
Erfaring af hundetræning

Annonce