{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.110 visninger | Oprettet:

Erfaring med hundetræning? Hvad synes i? {{forumTopicSubject}}

Hej hg,

Jeg overvejer stærk at starte til hundetræning med min hund igen. Hun er nu 1 år og vi gik til hvalpetræning fra hun var 3-5 mdr. Hun kan de basale ting.

Har nogen af jer erfaring med fortsætter hold efter hvalpetræning? Hvis ja synes i så stadig i fik noget ud af det og det var sjovt?

Hilsen Tina

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Erfaring med hundetræning? Hvad synes i?
  • #1   2. jan 2013 Hvad er de basale ting for jer?
    Og hvad vil du opnå (forventer) ?

• #3   2. jan 2013 Dæk, sit, rul rundt, bliv, på-plads, gå uden snor, finde, rulle-rundt, danse, hen på dit tæppe, hen i din kurv m.v. smiley Jeg forventer at få noget inspiration og at hun bliver endnu mere lydig.

• #4   2. jan 2013 *True angels have tails instead of wings* .: Jeg overvejer det især også pga hunden, som du selv nævner at de synes det er sjovt smiley

• #5   2. jan 2013 Ollie startede til træning som 4 måneders hvalp.. Og fortsatte helt til "niveau 3" som sluttede da hun var omkring 12 måneder smiley Vi syntes forsætterkurserne var meget mere sjove, da vi fik lov til at være mere medbestemmende i tingene.. På Niveau 3 fik vi endda lov til at "snuse" til diverse agility-redskaber, såsom pose, tunnel og en balance der var lagt på jorden..
    Vi synes det har været meget med til at styrke vores forhold til Ollie og gøre os, som førstegangs-hundeejere, meget mere klog på hende, og hendes behov smiley
    Vi gik ikke i en klub..

• #7   2. jan 2013 Jeg synes aldrig det er spildt at tage til hundetræning, men pas på at du kommer på et hold der passer til jer. Det bliver hurtigt lidt trist hvis det er hvalpetræning om igen, hvis du forstår. smiley Tal med hundetræneren du vil starte hos, og forhør dig om de har et hold der passer.
    Men om ikke andet, så er det med garanti godt for din hund. smiley

• #8   2. jan 2013 Tak for jeres svar, jeg har besluttet mig og vi starter på fortsætter holdet på lørdag. Det er dog ikke samme sted som vi gik til hvalpetræning. Men deres hjemmeside virker super god og træningen har jeg skrevet en del med og hun virker dygtig og venlig. Så håber som i selv nævner at vi kommer på et hold med nogle søde hunde og ikke mindst nogle søde hundejere. Vi er 7 på holdet smiley

• #9   2. jan 2013 jeg synes det kommer MEGET an på hvor man træner. Jeg har trænet sted hvor træner var så inkompetent at det er min overbevisning hunden ville have mest ud at slet ikke at komme til træning. Men træner du et godt sted synes jeg det er en rigti rigtig god ide at fortsætte til træning. HUnden nyder det og ja jeg synes helt sikkert man kan få rigtig meget positivt ud af det smiley

• #10   2. jan 2013 Man får som regel altid noget ud af at gå til træning. Jeg går stadig med min gamle pige på 13 hun har gået til træning fra hvalp af.

• #11   2. jan 2013 Jeg elsker at træne min vuffe - vi nyder det altid og vil aldrig holde op

• #12   2. jan 2013 Min hund er nu 4 år og vi går stadig til hundetræning. Udfordringen, båndet og hyggen det bliver kun bedre og sjovere med tiden.
    Så længe man har en god træner er der altid noget man kan bygge videre på og blive bedre til smiley

• #13   2. jan 2013 Mine har gået til træning nærmest fra den dag de kom ind af døren... Hvalpehold, unghundehold / hvalpefortsætter, hvalpeagility, rally, trickshold, dogdancing, agility og hyggespor....

Hundene elsker når de skal afsted og det styrker båndet mellem hund og fører at arbjde sammen. Derudover er det jo lidt en nødvendighed når man er konkurrencentusiast...

• #14   3. jan 2013 Lanka er 10 år nu. Hun har gået til træning hele sit liv. Lydighed, agility, rally, tricks, spor osv. Det har ikke været så vigtigt for mig, hvad vi har trænet - men samarbejdet og den intensive kontakt, ville jeg ikke for noget som helst undvære.

Aqui på 6 år træner også både lydighed og agility hver eneste uge smiley

Man kan altid lære noget nyt, og under alle omstændigheder er det dejligt at komme afsted, og bare lave noget med sin hund (udover at gå tur)

Kommentér på:
Erfaring med hundetræning? Hvad synes i?

Annonce