Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Assemble IKEA Hemnes and Ramnefjäll beds 1.500 kr.
  • Toilet vil ikke skylle ud 750 kr.
  • Fjerne og bortskaffe haveaffald 1.000 kr.
  • Cykel lås 400 kr.
  • plæneklipperservice Klippo Comet SE 1.000 kr.
  • Havemand til at flytte jord 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  spor sele.? cocker spaniel.
  • #1   17. dec 2014 Nu har jeg aldrig rigtig gået op i spor på andet end hyggeplan, så ejer ingen sporsele. Alternativt kan du kontakte din træner, hvis du går ved sådan én eller kontakte én af de hundeudstyrs forretninger, der sælger det. Jeg er desværre lidt blank på det område. Spanielklubben under DKK har en del gode trænere, som du evt også kan kontakte. Du finder dem hér: www.spanielklubben.dk

• #2   17. dec 2014 jeg bruger webmasterselen fra ruffwear til min springer. den er super fin.

• #5   17. dec 2014 Nej jeg bruger sele og snor under benet.. det er faktisk et godt spørgsmål. Jeg gør det som jeg er vant til he he..

• #7   17. dec 2014 Hvis jeg skulle bruge sele ville det være en bødker sele http://www.egonsliner.dk/product_info.php?products_id=100
    Men en Line i halsbåndet er lettere og jeg syntes det virker akkurat lige så godt;)

• #8   18. dec 2014 Jeg bruger en Bødkersele på min Dobermann når vi går spor. Jeg startede med at gå med selen i halsbåndet og så ellers bare mellem benene på hende. Sådan har jeg gjort med alle mine hunde. Desværre fungerede kun halsbånd ikke superduper for hende og hun fik altid viklet sine lange ben ind i linen når hun samlede en genstand op og returnerede til mig. Bødkerselen har løst dette problem smiley
    Min Irske Terrier får bare selen i sit normale halsbånd og så under benene. Han skal så til at gå schweiss-spor og så må jeg lige se om det bliver nødvendigt med en sele til det eller evt et bredt halsbånd beregnet til det. Måske for at markere for ham hvilken slags spor det er han skal gå.

Kommentér på:
spor sele.? cocker spaniel.

Annonce