{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
761 visninger | Oprettet:

Er det ikke OK??? {{forumTopicSubject}}

Bianca er begyndt på hvalpetræning og de blev fra start opdelt i 2 hold - 1. hold fra 3-6 mdr. ved start. Hold 2. fra 6-12 mdr. ved start.
Til min store forundring kom Bianca på hold 2 i blandt Labradors, Settere, Store blandingshunde og 2 engelske Bulldogs - absolut den yngste og mindste.
I dag opdagede jeg at hold 1 blev opdelt i store og små hunde, da der er mange GD, Sct. Bernhard og andre der bliver store imellem Chihuahua, Pinchere, Dansk Svensk, Miniature Gravhunde. For at forskellen ikke blev for stor, blev de delt. Det blev de ikke på hold 2.
Da vi havde frikvarter med løse hunde, går det lidt hårdt for sig. Bianca er ikke bange, og er god til at begå sig på holdet, og pga hendes hurtighed, så bliver hun ikke jagtet for at blive trynet, det er ren leg, det kan jeg godt se. Men det sker at flere hunde løber sammen, og der er Bianca godt nok for lille, og jeg frygter lidt at hun kan komme alvorligt til skade - de løb sammen en 2-3 gange i dag, hvor jeg lige holdt vejret.
Efter træning bad jeg om at komme på det mindste hold fra næste gang, og det fik jeg OK til (Bianca vokser måske 1 cm mere højst).
Er det mig der er pivet eller? Hvad synes I?

Hilsen Gitte


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er det ikke OK???
Kommentér på:
Er det ikke OK???

Annonce