{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
530 visninger | Oprettet:

DcH Kreds 6 - Jyderup eller Kalundborg? {{forumTopicSubject}}

Jeg vil gerne begynde til lydighedstræning i Kreds 6 i enten Jyderup(Mørkøv) eller Kalundborg.

Har lige langt til begge steder, så på den vis er det hip som hap om det er det ene eller andet sted.

Vil derfor høre, om der er nogen herinde der har erfaring med de to steder, og hvilket I vil anbefale?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  DcH Kreds 6 - Jyderup eller Kalundborg?
  • #2   4. jan 2015 Ulla - dem har jeg også hørt godt om. Men kan man deltage i lydighedsprøver derigennem?

• #4   4. jan 2015 Jeg kender ikke andet til dem, end at Jyderup har afholdt flere konkurrencer hvor jeg har deltaget. Og det har været super godt arrangeret. Utroligt søde mennesker.

• #5   4. jan 2015 Jeg synes du skal gøre op med dig selv hvad du vil... Hvis du begynder i en klub for brugshundeprøve, så er det formentlig brugshundeprogrammet der skal arbejdes frem imod, og når du så vil lydighed kommer du næppe udenom bidearbejdet.

Brugsprøver taget i DcH regi kan komme på stamtavlen, akkurat som hvis det var ien prøve afholdt af fx Schæferhundeklubben.

Jeg ved at der er flere tilbud i Jyderup, agility, lydighed og rally. Jeg kender en del deroppefra og de er allesammen super søde. Hvad de ellers træner ud over lydighed i Kalundborg ved jeg ikke. Har ikke set hunde derfra ude i agility eller rally.

• #7   5. jan 2015 Ulla M, i stedet for at tage sådan på og bruge ord som pladder, så bemærk ordene næppe og formentligt... Jeg ved udemærket at der er flere dele i brugshundeprogrammet, og netop derfor bruger jeg netop det ordvalg!

PH? Først trænede du i Schæferhundeklubben?

Kommentér på:
DcH Kreds 6 - Jyderup eller Kalundborg?

Annonce