{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jackpot på sporet
  • #1   25. feb 2016 Hold kæft, hvor er I go`e, Bella smiley

• #2   26. feb 2016 Tusind tak søde Mette smiley

• #4   26. feb 2016 Fedt arbejde !! Så flot.
    2 spørgsmål:
    1. Hvorfor har du valgt at han skal dække ved genstandene?
    2. Hvordan har du indlært dæk ved genstandene?
    smiley

• #5   26. feb 2016 Først vil jeg sige, at jeg ikke ved hvordan man forventer at hunden går spor i DCH ? - men hvis det er måden og du er tilfreds, så er det jo som det skal være.
    Jeg kan også rigtigt godt lide hans gejst og glæde over arbejdet - det ser rigtigt fint ud.

Når det så er sagt, er der et par ting, der springer i øjnene.

Hans markering af genstande er ikke OK - han er for lang tid om at komme ned, og han står og kigger videre ud i sporet og ser ud som om han overvejer at gå over genstanden ved et par af genstandene.

Hans opstarter efter genstandene er alt for ukorrekte og han løber bare afsted uden at optage fært med det samme.
    Jeg forstår iøvrigt heller ikke, at du vælger at sætte dig foran ham når du skal give ham guf ? Du sætter dig i sporet som han skulle optage fært fra og "ødelægger" opstartsfodsporet / sporene på den måde.

Hans tempo - kæft, han går stærkt og kan på den måde komme til at spæne over et knæk eller to, hvilket han også gør og han bruger benene til at søge sporet op igen - ikke snuden.

Jeg sidder også og tænker på, hvor meget han i grunden ville komme op i tempo hvis der ikke var alle genstandene, som jo alt andet lige bremser ham.

Det er med ipo-øjnene jeg kigger her - er det 10/4 i DCH som han går og markerer og opstarter - så bare spring over mit indlæg.

Men altså - fin, driftig hund at se på - ingen tvivl der smiley

• #6   26. feb 2016 Det er heller ikke helt 10/4 med mine DcH øjne smiley Jeg ser de samme ting som Martine ser.
    Jeg ville desuden heller ikke gå i så lang line hvis min hund stadig laver flak og ronderinger på sporet. Jeg vil heller ikke have at min hund slæber mig afsted på sporet på den måde: hun skal i roligt tempo stikke næsen i hvert fodspor - og blive ved med at gå i samme rolige tempo også i de spor der ikke er godbidder i.
    Vi har lige haft Dorthe Månson ud og holde et sporkursus for vores trænere og det var også hendes budskab; ned i tempo med hundene, træn dem i at søge dybt og få hvert enkelt fodspor. Det med for højt tempo giver virkelig bagslag, når man står i konkurrencerne og hunden ryger over alle knæk og jo højere klasse jo flere knæk der giver fratræk - been there, done that, bought the t-shirt smiley Jeg ville rette det nu inden vanen bliver for indgroet smiley

• #7   26. feb 2016 Fedt med gejsten! Men jeg springer i samme kane som Martine og Mette Marie.

Jeg kæmper selv lidt med det med Dixie. Nogle dage er hun super.. Andre dage mener hun det skal være et væddeløb smiley Og nu i A-klassen, hvor hun selv skal finde sporet i "porten" så dur det slet ikke at hun ikke søger fra første skridt smiley

Når du skal sætte ham på sporet, så tag fat i linen helt nede ved selen, og stå på hans venstre side, og peg ned på sporet (kør evt. din hånd langs græsset i den retning sporet går) og giv kommando for sporet. Det samme efter stop ved hver genstand.

Men husk! Det er SÅ fedt at have en hund med gejst! Og Det ser jo slet ikke grimt ud.. I er på rette vej smiley

• #10   26. feb 2016 En lille ting jeg kom til at tænke på i din opstart er at i konkurrencer starter sporlægger altid på højre side af pinden. Dvs. du kan med fordel lære ham at starte på højre side af pinden; det er ihvertfald sådan jeg har lært at man skal gøre som sporlægger smiley

• #11   26. feb 2016 Jeg har heller aldrig skrevet at det er perfekt.
    Vi har masser af ting at arbejde på smiley
    Deri blandt tempo smiley

Disse videoer er min egen status på hvordan det går, og er med til at gøre mig bedre og se egne fejl.

Har selv tænkt på både belønningen ved genstandene og mere hurtigt dæk.

• #12   26. feb 2016 Godt tip Mette Marie, mht. opstart ved sporpind ! smiley

• #13   26. feb 2016 Martine, Mette Marie og Tinna
    Gode kommentarer og råd i kommer med - gode indspark - tak smiley

Kommentér på:
Jackpot på sporet

Annonce