{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
544 visninger | Oprettet:

Sjov på tur? {{forumTopicSubject}}

Hey,

Jeg ved ikke om jeg er den eneste der har det sådan, men jeg synes at det er ret kedeligt at gå med Lucky alene.
Men hunden skal jo stadig luftes, så jeg tænkte på om der var noget man kunne lave ude på tur som var sjovt? Også så Lucky bliver mere aktivitet smiley
Har i nogle forslag?
P.s. Lucky løber ikke efter pinde osv

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sjov på tur?
  • #2   22. apr 2016 Ok, som indkald og hvad mere fx? smiley

• #3   22. apr 2016 Balance øvelser på ting i møder, træstubbe/stammer, sten, borde og bænke osv.
    Forskellige træningsmomenter, stå, plads, 3 skridt baglæns, zig dag osv osv.
    Lav et spor.

• #4   22. apr 2016 Gå pænt, balance, sit, stå, dæk, alt kan jo trænes på turen

• #5   22. apr 2016 MLA: Det træner vi allerede, altså at han skal hoppe op på sten osv smiley

• Griffen
    Griffen Tilmeldt:
    jul 2015

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 92
    #7   22. apr 2016 Lån bogen "sjov på turen med din hund" af Irene Liliequist, den er på biblioteket. Der er rigtig mange gode ideer, synes jeg.
    Selv laver jeg en del næsearbejde til husbehov f.eks. frit søg på genstande, Til begynderhunde bruger jeg tit etuier til tandbørster (koster næsten ingen penge), de er nogenlunde solide og der er huller i den ene ende. et par pølsestykker i og de kan gemmes overalt.

• #8   22. apr 2016 I stedet for at følge stien i skoven, så gå "offroad" altså ind i krattet smiley

• #10   24. apr 2016 Vi laver tit en øvelse vi kalder "pølsetræet".
    Så finder vi et stort og gerne ældre træ med masser af huller og riller i stammen.
    Zoe dækkes af mens jeg putter små snacks (evt kyllingetern eller andet der dufter godt) rundt omkring på træets stamme. Det skal gerne være bløde snack så de hænger fast på stammen.
    Derefter snuser hunden sig frem til godbidderne. Efterhånden kan man sætte sværhedsgraden op så hunden skal stå på bagben og strække sig efter de øverste godbidder.
    Det er en sjov øvelse som også trætter meget mentalt (når hunde ofte er vant til kun at snuse langs jorden) smiley

Kommentér på:
Sjov på tur?

Annonce