{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Det er mig eller hunden
  • #1   25. okt 2006 Syntes hun var lidt "tam" i det......

• #2   25. okt 2006 Bliver det genudsendt??

• #3   25. okt 2006 Jeg syntes det var et rigtigtr godt program, men hvor var det synd at han kun kom på gåtur en gang om måneden, men jeg syntes mange gange man oplever at hunde der bor i hus, ikke kommer så meget ud som hunde i lejelighed.

Jeg var totalt forelsket i JJ. Jeg sad alene og så det, sammen med Lobo selvfølgelig, for han kiggede også med, og jeg skreg af grin flere gange, han var så kær når han stak af. Ha ha

• #4   25. okt 2006 Der står at "Rum eller arealer, hvor dyr holdes, skal indrettes på en sådan måde, at dyrets behov tilgodeses, jf. § 2. Det skal herunder sikres, at dyret har den fornødne bevægelsesfrihed også under optagelse af foder og drikke og ved hvile." Deres line på 1½ meter så ikke ud som om det gav "den fornødne bevægelsesfrihed".

• #5   25. okt 2006 har aldrig set at det er ulovligt at binde sin hund når den er alene, så længe den har adgang til frisk vand og evt mad. det er jo endelig samme ide som hvis den var i et bur....

• #6   25. okt 2006 jeg så det desværre ikke ordenligt så håbede at det blev genudsendt... men jeg har lige været ttv igennem og jeg kan ikke se at det skulle blive genudsendt ØV ØV for ville godt se det ordenligt...

men ja han var da dejlig...

• #7   25. okt 2006 Jeg synes det var dejligt, at der ikke var en sæsar Millan (eller hvad han hed) som tvang hundene til noget de ikke ville evt. med pighalsbånd som "hjælp" så jeg nød at se, hvilke resultater det kom frem til ved hjælp af ros og godbidder.
    Men synes ikke det var noget wauw over det. Det siger da sig selv, at når en hund med en høj inteligens kun kommer ud 1 gang om måneden, bliver frækkere, end en slagterhund!
    Jeg synes ihvertfald, at JJ var fantastisk! Han var virkelig en charmerende blanding!

• #8   25. okt 2006 Hunden hed DAY J....var helt vild for jeg troede også han hed Jay Jay...det skal min han hund nemlig hedde, når jeg engang om mange år får sådan en.

Jeg slog undertekster til for at se om det virkelig kunne passe at han had Jay Jay.

Godt program, jeg fik lyst til at løbe ud at købe en fløjte *gg*.

• #9   25. okt 2006 Jeg synes hun var god.
    Det kan godt være hun virker "kedelig" på skærmen, men det virkede jo fremragende på både familien og hunden, som ikke led overlast, men fik et godt tillidsforhold til sine mennesker.

Super godt

• #10   25. okt 2006 næææææ, de var vist ikke heeelt med på hvad det at eje hund vil sige......

• #11   25. okt 2006 så det igår synes ikke hun var god
    så fortrækker jeg Cesar

• #12   25. okt 2006 Dem der ikke så det kan gense det på www.sputnik.dk som også er gratis i oktober månede... kræver selvfølgelig bredbånd smiley

• #13   25. okt 2006 Uso P: jeg vil bare høre hvorfor?? jeg har ikke set meget af Cesar så derfor er jeg nysgerrig... (og jeg så heller ikke andet under det halve af det andet)

• #14   25. okt 2006 Hr.Milan gav mig knopper !!! Bare hans tale......Uaadrk !

• #15   25. okt 2006 på sputnik.dk skriver den bare (ved mig)

Fatal error: Call to a member function on a non-object in /webhome/i2.tv2.dk/inc/I2/Formatter/Sputnik/VideoClip.php on line 188

(er ikke så god til engelsk....)

• #16   25. okt 2006 Monica... du skal have microsoft media player version 9.0 eller højere installeret!

Se det ved at åbne mediaplayer klikke hjælp -> om windows medie player eller den engelske help -> about media player.

• #17   25. okt 2006 Morten: tak har lige været inde og kigge og der står at det er version 10

• #18   25. okt 2006 DayJ - cool navn!
    Jeg synes hun virkede fornuftig, men er man vant til de amerikanske shows med faaarlige hunde og tvang, så var det her program nok kedeligt..

Jeg foretrækker Irene!

• #19   25. okt 2006 Monica O

Så burde den virke... jeg kan desværre ikke teste da jeg er på arbejde og der er spærret for sådan noget, men prøv igen senere det kan jo være deres side er nede smiley

• #20   25. okt 2006 Jeg ville så gerne have meldt Tjalfe og jeg til programmet. men kunne slet ikke se nogen steder, hvor de skrev "deltager søges" eller lign., så håber bare de laver flere programmer, når denne sæsom er slut og jeg så har en chance!

• #21   25. okt 2006 Hvilke problemer har Tjalfe ?

• #22   25. okt 2006 --- et godt prgram, hun var da god ved hunden, og fik lært både den og familien en par gode triks...og sikke smuk hunden blev efter klipningen...hehe... :o).

--- Synd at den var bundet når den var alene hjemme... :o(. Jeg kunne aldrig binde min Carlo...!!!

• #23   25. okt 2006 jeg har lige igen været inde på sputnik og jeg kunne godt se det... så det er bare at gå der ind....

jeg er da også nys og høre hvilke problemer Tjalfe har...

• #24   25. okt 2006 Sorry! Glemte lige at følge med i snakken herinde (er jo på arbejde)
    Han kan ikke lide andre hanhunde og heller ikke alle tæver. Han er blevet meget bedre med tiden, for nogle måneder siden hang han i snoren efter andre hunde for at spise dem. Jeg har talt med flere hundetrænere og de siger alle sammen noget forskelligt, men ingen af dem vil træne ham smiley

Jeg kunne meget godt tænke mig at vide, HVORFOR han gør som han gør, eller hvilke signaler han udsender udover "hvis du nærmer mig, spiser jeg dig i én mundfuld!"
    Tror ikke han har fået lov til at hilse på andre hunde, da han var helt lille (jeg fik ham jo som 8 mdrs) eller også har han bare altid følt sig udenfor. Hans mor kunne ikke lide ham og lod ham ikke rigtigt komme til. Han har også små ar på ørerne af bidemærker fra moderen og så var han vist meget efterladt hos hans tidligere ejere, så jeg tror at det er fordi han er skide (undsyld) usikker og måske er bange for at miste hans "mor" og "far" eller ihvertfald i dén dur....

Hvad siger I, kloge hundemennesker?

• #25   25. okt 2006 'Tja jeg undre mig til stadighed over at nogle mennesker kan anskaffe sig et levende væsen, i dette tilfælde en hund, og koble hjernen fra og tror at hunden trives ved at komme ud og gå en gang om måneden ca. Det behøver man sgu da ikke en adfærdsfidus til at fortælle en.
    Men jo hun var en meget sympatisk person, men fandt selve konceptet for lidt tamt...

/ Trine

• #26   25. okt 2006 jeg må sige at hvis man kan gøre det nemt hvorfor så gøre det til noget stort man kunne jo se at Day J's forandring på meget kort tid og det syntes jeg er kanont og det er jo det der er for fedt....

jå jeg syntes ikke at det var tamt hun kom med små tips og det hjalp 100 % så syntes jeg at det er for fedt....

• #27   10. nov 2006 Nu er det længe siden, men jeg talte lige i går med min veninde der er kredsformand i Dyrenes Beskyttelse og hun fortalte at der i hundeloven står at:
    - hunden kun undtagelsesvist må stå bundet. Sker det hver dag (f.eks. mens man er på arbejde) er det en overtrædelse.
    - hvis hunden står bundet, skal dens line være mindst 5 meter lang.

Bare til info.

Kommentér på:
Det er mig eller hunden

Annonce