{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
371 visninger | Oprettet:

Eva S
Eva S
Tilmeldt:
14. apr 2016
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 1

Hundegodbidder {{forumTopicSubject}}

Hej alle smiley

Håber i alle har det godt og nyder det gode vejr derude!

Vi får en lille yorkie hjem om et par uger, og da hunden er meget lille så kan de jo ikke tåle for mange godbidder som større hunde kan

Så ville høre hvad i ville anbefale at give en yorkie som godbid under træning, hvor de jo godt kan komme til at få mange ned i maven


God dag! smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hundegodbidder
  • #1   12. maj 2016 Man kan fx i maxizoo købe nogle ganske bitte små godbidder, der passer til små bitte hunde smiley Tip fra en jeg havde på hvalpehold med lille bomuldshund i vinters. Ellers kan du finde nogle bløde godbidder som kan brækkes i mindre stykker.

  • #5   12. maj 2016 Kogt kylling skåret i små terninger, skinke/kyllinger strimler (der skal du dog være opmærksom på salt indholdet)
    Der findes små bitte godbidder, ofte formet som kødben, f.eks. fra best friend, kan købes i bl.a bilka og Føtex. (Lign godbidder kan købes hos zooplus.dk og petdelux.dk) sikkert også maxi zoo og petworld.
    Du kan også få små tuber eller rollere som hunden så skal slikke på, det brugte vi til Rosa da hun var lille, dog mest fordi det var nemmere når vi skulle træne at gå i snor, vi købte vores i petworld, men jeg er sikker på at de også kan fåes andre steder smiley

    Du kan også knække eller skære større godbidder over så de bliver i passende størrelse.


  • #6   12. maj 2016 Kødboller.

    Køb en pose, put i fryser.
    Tag op. Tø det ønskede antal kødboller i mikroovnen.
    De kan fx klippes i kvarte. Eller mindre.

    Er de stadig lune og ekstra velduftende er hunden måske ekstra motiveret til at arbejde.


  • #8   12. maj 2016 Royal Canin Educ smiley smiley smiley

  • #9   12. maj 2016 #7..
    Det var jeg da godt nok ikke opmærksom på, jeg har fået rådet fra dch hvalpeholdet, selv bruger jeg kun kødboller til spor, og det gør jeg sjældent nok til at hunden åbenbart ikke har taget skade.

    Hvad skulle der være i løg hunde ikke kan tåle?


Kommentér på:
Hundegodbidder

Annonce