{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
751 visninger | Oprettet:

Mia F
Mia F
Tilmeldt:
26. sep 2022
Emner: 1 Svar: 1

Gode hundegodbidder {{forumTopicSubject}}

Hej alle
Så min bror har taget valget at få hund - dejligt for ham - og jeg tænker og overraske med en pose godbidder og noget legetøj når han kommer og viser den frem på søndag..
Problemet er at jeg har været vandt til en kræsen kat - som man så vidste hvad kunne lide - og altædende heste.
Altså jeg aner intet om godbidder til hunde..
Jeg kan sige så meget at jeg mindes det er en engelsk bulldog på knap 7 måneder, hvis altså jeg husker rigtigt. Jeg kender intet til madpræferencer.
Så har i nogle godbidder som man ikke kan gå galt i byen med?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gode hundegodbidder
  • #5   26. sep 2022 Pandelapper er gode, de holder rimelig længe.
    Grise ører mm


  • #6   26. sep 2022 Engelske bulldogs er i reglen altædende, så jeg ville være mere opmærksom på at finde noget som ikke er voldsomt fedende. De har nemlig tendens til at blive vældig tykke vældig hurtigt....

  • #7   27. sep 2022 "Normal" har en rigtig fin hvalpe-gave/pakke, med både lidt guf, legetøj, hundeposer osv. Måske det kunne være en mulighed?


  • Mia F
    Mia F Tilmeldt:
    sep 2022

    Emner: 1 Svar: 1
    #8   27. sep 2022 Hej alle
    Tak for at have været så behjælpelige!
    Jeg har i dag været i maxi zoo for at få købt de små gaver. - og føj hvor er der meget… men jeg må hellere lade min bror købe det meste, så jeg holdte lidt igen.
    Jeg fil købt en bold, en gris og nogle godbidder, jeg så nogle trænings godbidder som så meget fine ud, da fyren i maxi zoo ikke var til meget hjælp… det eneste han lige kunne sige var at folk køber rigtigt meget forskelligt??


Kommentér på:
Gode hundegodbidder

Annonce