952 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 18 Svar

Når alting bliver svært Når alting bliver svært

Når livet tager en drejning og det hele bliver svært, det er hvad jeg er ramlet ind i, jeg er simpelthen blevet så syg nu, at mine planer, ønsker og drømme må laves om, som det Aller sværeste har jeg måtte finde nyt hjem til Fanta, at passe og aktivere en mellempudel på 1 1/2 år blev at for svært, det er ikke fair over for min lille krøltop, hun flytter hjem til sin opdrætter på søndag, også det hvalpekuld vi havde planlagt med Focus og Ludvig her til efteråret er aflyst, jeg håber at blive rask nok til foråret 26.
Det er simpelthen så svært det hele nu.
Hilsen Tudemarie.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af ny vaskemaskine - også el 1.000 kr.
  • Klip af hække 2.000 kr.
  • Samle et skab 500 kr.
  • Skrue bordben på bord 350 kr.
  • Opsætning af malertape 800 kr.
  • Tv Kommode, en tæppe og en mikrobølgeovn 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Når alting bliver svært
  • Isabelle
    Isabelle Tilmeldt:
    okt 2023

Følgere: 123 Emner: 31 Svar: 3.966
    #1   30. jun Åh for pokker, Bodil smiley Det gør mig meget meget ondt for dig. Kan opdrætter evt passe Fanta, til du får det bedre?
    Jeg håber inderligt, at du kan holde modet oppe, OG at du er klar igen til alle dine planer i 2026 smiley

• #2   30. jun Fanta vil blive klargjort til avl, hvis alt går godt, både med mig og med Fanta, kan jeg måske få en hvalp efter hende om et par år, men lige nu tvivler jeg ærligtalt på om jeg bliver rask nok;(

• #3   30. jun Åhh hvor må det være frygteligt smiley Jeg håber virkelig for dig at du bliver rask og at der kommer lys for enden af tunnelen igen.

• #4   30. jun Kæmpe mange tanker din vej! Det er ikke fair at du skal igennem det her også smiley

Jeg håber at du kan finde energien til at blive ved med at kæmpe, og at du endnu engang viser, at du kan vinde over sygdommen smiley

• #5   30. jun åh og (R)øv Bodil ... en ting er at være syg og have det at forholde sig til, når så også en planer, håb og drømme må udsættes, måske aflyses det er så urimeligt og hårdt .. og ja uvisheden, bliver det bedre, bliver det godt, kommer noget af det pt tabte tilbage..
    Jeg forstår dig SÅ godt, en blanding af afmagt, frustration, en form for sorg og ja så hele sundhedsproblematikken ...

Jeg sagde så sent som sidste tirsdag til en sølvbryllup til en yngre kvinde der luftede nogle drømme jeg selv har haft ( at trække stikket og køre ud i det blå i en længere periode) .. at hun skulle få det gjort, pludselig er det for sent, helbredet sætter begrænsninger man ikke kan forestille sig før man er der .. så var det virkelig en drøm skulle hun kommer afsted ...

Håber du "bare" skal have en time-out og på benene og du så får om ikke alle så de fleste af dine drømme opfyldt.

• #6   30. jun Et stort kram og god bedring herfra. Jeg håber, du kommer så meget ovenpå igen, at du får mulighed for at beskæftige dig med det, du brænder for som f.eks. dine hunde og dit opdræt. smiley

• #7   30. jun Jeg kan også kun byde ind med varme tanker i den svære svære tid - og masser af ønsker om, at du bliver rask igen, så du kan få realiseret dine hvalpedrømme smiley

• #8   30. jun Jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige - så du får en bunke varme tanker herfra, håber på at du bliver rask igen smiley

• #9   30. jun Det er svært, når helbredet stopper ens planer og drømme.
    Jeg sender masser af god karma i din retning, og håber, at du kommer så meget ovenpå, at du kan realisere dine drømme smiley

• #10   30. jun kram til dig. smiley

• CM
    CM Tilmeldt:
    sep 2020

Følgere: 30 Emner: 48 Svar: 922
    #11   2. jul Puha smiley det er godt nok også noget af en omgang du har og er igennem.
    Jeg krydser alt og håber du kommer hurtigst muligt igennem det smiley smiley smiley

• #12   2. jul Du har min dybeste respekt for måden du håndterer det på. Selvom der helt naturligt også må være mange negative følelser. Så viser du også stadig overskud - jeg er ikke sikker på jeg selv kunne i samme situation
    Og jeg ønsker alt det bedste og fremgang fra nu af smiley

• #13   3. jul åh BOdil, det gør mig ondt.
    Det er så træls at man er tvunget til at gå af med sine dyr, fordi helbredet ikke tillader at man kan passe dem forsvarligt.
    jeg ved, hvordan det føles, måtte jo selv igennem det to gange.

men stor respekt for at du indser problemet og tager konsekvensen

selv om det gør ondt.
    sender dig mange varme tanker og et stort knus, og ønsker dig en god bedring.
    jeg behøver så ikke spekulere på dyr fremover, da der ikke må holdes dyr her hvor jeg bor nu.
    på en måde er jeg ked af det, på den andenside er det godt nok, så der kommer ikke flere bekymringer og sorger fordi man bliver nød til at skulle sige farvel til endnu et dyr.

• #14   3. jul Bodil, var det ikke i dag du skulle på hospitalet ?

• #15   4. jul Jo Hanne jeg endte på Odense sygehus, her ligger jeg nu og venter på flere undersøgelser, de regner med jeg skal blive her minimum en uge

• Isabelle
    Isabelle Tilmeldt:
    okt 2023

Følgere: 123 Emner: 31 Svar: 3.966
    #16   4. jul Jeg sender de varmeste tanker og ønsker til dig, Bodil smiley
    Jeg har oplevet små mirakler hos min datter og svigersøn og ønsker et til dig også smiley

• #17   4. jul ok Bodil, indlæggelse er kedeligt, men ender det nu ud i noget godt så er det jo det hele værd .. håber de finder et lille mirakel der kan vende skuden --

• #18   7. jul Varme tanker, Bodil smiley

Kommentér på:
Når alting bliver svært

Annonce