{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
979 visninger | Oprettet:

God sheltie opdrætter {{forumTopicSubject}}

Jeg mistede desværre rigtig tragisk min hund ziga i onsdags, hun døde af en hjertesygdom hun havde fået medicin for siden hun var knap 3.
Hendes krop sagde stop, hun holdt op med at reager på medicin, og hendes organer begyndte at stå af.
Jeg har været rigtig uheldig med at mine hunde har været syge, så jeg er selvfølgelig panisk angst for at næste hund også vil være syg.

Så derfor er jeg på udkik efter en sund sheltie dkk opdrætter, der laver gode agility hunde. hunden vil jeg gerne kunne bruge også til agility konkurrencer. Og den må selvfølgelig gerne havde evner til at klare sig godt.

Jeg har kik lidt på http://www.kennel-shenaja.dk/

Jeg er ny i sheltie verdenen men umiddelbart der den spændene ud. Er der nogen der kender den. og kan i anbefalde den

Eller evt. andre i kan anbefalde?



Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  God sheltie opdrætter
  • #2   26. jun 2016 Kig gerne efter om div opdrættere tester for MDR1, det er så kedeligt med Sheltier der er ved at stille træskoene over at komme i narkose.

  • #4   26. jun 2016 http://www.kennel-fitune.dk/

    Du kan tage en snak med Ilse, lige pt avler de ikke, men de er virkelig inde i den Sheltie verden. Og hun er simpelthen så sød, så du kan roligt ringe til hende smiley


  • #5   26. jun 2016 Jeg har har ellers læst om en del Sheltier som blev MEGET syge i forbindelse med narkose. Jeg har også mødt flere dyrelæger som ikke var bekendt med MDR1 heller, så jeg tjekker altid selv op på div produkter. Nu er min Sheltie heldigvis kun bærer, og de oplever sjældent problemer.

  • Emilie KP
    Emilie KP Tilmeldt:
    dec 2013

    Følger: 4 Svar: 97
    #7   26. jun 2016 Shenaja er et meget godt bud og kan varmt anbefale dem smiley har selv 2 dejlige drenge derfra smiley det er faktisk min families hanhund, der skal være far til et af deres planlagte kuld smiley
    De går meget op i sundhed og laver nogle virkelig lækre arbejdshunde!
    Tag evt. også et kig på Kennel Team Jappes, de har hvalpe lige nu smiley


  • #9   27. jun 2016 Jeg kender en der har fra kennel shenaja, og de skal til VM i agility smiley men altså det er selvfølgelig kun et enkelt individ, men det er i hvert fald en rigtig god hund smiley

  • #10   27. jun 2016 1000 tak for jeres svar, har bestemt at jeg forsøger at kontakte shenaja, og så må vi se, hvor når der kan blive en lille sheltie hvalp til mig

  • #11   27. jun 2016 Hej Mette
    må jeg spørge hvorfor du har bestemt dig for en Sheltie fremfor så mange andre racer?
    Jeg spørger af ren nysgerrighed


  • #12   27. jun 2016 Hej Camillia.

    Det er forde efter alt det med ziga, vil jeg ikke havde flere cotoner. Det er en dejlig race, men jeg vil simpelthen prøve noget nyt nu.
    Og så vil jeg rigtig gerne stadigvæk havde en lille/mindre hund, men samtidig en der egner sig til agility, gerne lidt mere end Balto han gør. Og så er jeg blevet lidt vild med hyrdehundene, vil gerne en der er elsker at træne, og gerne sammen med sin ejer.


  • #13   28. jun 2016 Du bør også kigge på Elverlamshuset, jeg har selv en Sheltie derfra, og hun er en rigtig arbejdstosse, imødekommende, dejlig nysgerrig og legesyg. Vi komkurrerer i dogdancing og Rally lydighed.

Kommentér på:
God sheltie opdrætter

Annonce