767 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 20 Svar

Inspiration til trænere / instruktører Inspiration til trænere / instruktører

Inspireret af en anden tråd, opretter jeg denne tråd, med forhåbning om at få noget nyt inspiration til hvilke instruktører man kan bruge.

Jeg selv dyrker LP er lige blevet DKLPCH og arbejder nu mod champion og eliteklassen.

Jeg bruger meget trænere uddannet gennem hund og træning, men er absolut også åbne for spændende nye trænere.
Det der er vigtigt for mig er: At der bliver trænet udelukkende positivt, gerne klikker baseret og så er det vigtigt for mig, at jeg får noget nyt med hjem som jeg kan arbejde videre med, hver gang jeg har været til træning.

Jeg bruger i øjeblikket:

Trine Rafn og Lea Nor som begge får mine varmeste anbefalinger, især pga deres evne til at tænke ud af boksen og finde problemløsninger, som er top kreative.

Har tidligere trænet rigtig meget hos Karen Frost og været på nogle kurser/enetimer hos Anja Christiansen

Jeg bor i Københavnsområdet.

Hvor og hvad træner I og hvorfor har I valgt netop den instruktør ?
Håber på en masse skøn inspiration smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Stikkontakt 205 kr.
  • Rengøring 600 kr.
  • Move out cleaning 1.000 kr.
  • Nedtagning af tapet 5.000 kr.
  • Reparation af zinktagrende 1.800 kr.
  • Toilet og vaskafløb (små VVS-opgaver) 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Inspiration til trænere / instruktører
  • #1   17. okt 2016 Jeg er mest afsted hos udenlandske instruktører, Lige om lidt Oili Huotari, og har været mange gange hos Christa Engqvist og Jessica Svanljung. Derudover Siv Svendsen, John Ekløf (da han levede), Emanuel Hetych, Jules O'Dwyer og mange flere smiley

• #2   17. okt 2016 Jeg har naturligvis mest fokus på LP, men snuser også til kurser i hyrdning, dogdancing og andre discipliner. Fordi jeg tror virkelig man kan få inspiration på tværs af sportsgrenene smiley Det er vigtigt hele tiden at lære nyt!

• #3   17. okt 2016 Jeg skal faktisk også på et kursus her til januar med svenske Mona Kjernholm Det glæder jeg mig meget til smiley

• #4   17. okt 2016 Ej det ville jeg vildt gerne have været men fik desværre ikke plads! Har aldrig været på kursus ved hende endnu!

• #5   17. okt 2016 Jeg glæder mig også. Har kun hørt fantastiske ting om hende. At hun ikke lader sig begrænse, men virkelig tør tænke ud af boksen

• #6   17. okt 2016 Jeg høre til gengæld lidt blandet om Siv, hvad er dine erfaringer ?

• #7   17. okt 2016 Jeg har fået super meget inspiration af hende! Hendes tilgang til træning er ret tæt på min egen smiley

• #8   17. okt 2016 HOLD NU OP, hvor har jeg bare været privilligeret ift. at møde dygtige og inspirerende instruktører henover årene, som også har været gode til at sætte sig ind i de lidt specielle udfordringer der er med en vildhund og et par huskyer...

Når man så samtidig har spredt sig over rigtig mange forskellige former for hundesport (DKK lydighed, Rally, Tricks, Spor, Agility, hyrdning osv.) - og har været heldig at være på kurser hos et utal af instruktører, så bliver listen bare lang - men nu prøver jeg, at forsøge at få bare de fleste med, af dem, der har betydet noget gennem årene:

Lea Nor
    Trine Rafn
    Irene Jarnved
    Betina Sabinsky
    Julian Brossé
    Anette Røpke
    Sarah Lorentzen
    Johanna Allanach
    Emmy Simonsen
    Karen Ulrich
    Karen Frost
    Christina Ingerslev
    Helle Poulsen
    Helle Sejer-Damkjær
    Rikke Wriedt
    Natasja Gjerulff Jensen
    Channie Elm Ørsted
    Camilla Runchel
    Anja Christiansen
    Michael Varding-Hasse
    Marianne Jensen
    Tina Hougaard-Nielsen

Jeg har naturligvis også en liste over folk over instruktører, der har en noget anderledes indstilling til træning end jeg har - og hvor jeg aldrig sætter mine ben igen.
    Men den er heldigvis kort, og kan/skal ikke offentliggøres her, for det må man ikke smiley

• #9   17. okt 2016 Træner selv en hel del forskelligt ud over hyrdningen - LP, Rally, DcH programmet og pønser lidt på noget FS.
    Så jeg har været ret vidt omkring ifht. undervisning.
    Gentager lige en del af dem der allerede er nævnt, men som jeg også har været super glad for:
    Siv
    Maria Brandel
    Helle Sejer-Damkjær
    Karen Frost
    Lea Nor
    Betina Sabrinsky
    Anja Christiansen
    Sonja Ordell Johannesen
    Catja Pedersen (Canis Silkeborg)
    Christina Ingerslev
    Lotte Sørensen også Canis
    Og så træner jeg jævnligt sammen med Nina Krüger som også er møghamrende dygtig.
    Det er primært Nina & Canis pigerne jeg træner hos og sammen med, har taget min clicker uddannelse hos dem og har trænet fast på hold ved Lotte et års tid.
    Og så bruger jeg en del af Lea online forløb til inspiration - Lidt for dyrt at køre til sjælland med jævne mellemrum smiley

Der er også en del lokale instruktører, som stort set kun underviser i klubregi, men som jeg også har været virkelig, virkelig glad for især ifht. DcH programmet og Nordisk.
    Men de underviser vist desværre ikke andet end på deres faste hold og så engang imellem til kurser i kreds regi.

• #10   17. okt 2016 Jeg vidste slet ikke at Helle Sejer Damkjær underviste.
    Jeg synes virkelig godt om hendes måde at føre hendes hunde på banen og så virker hun super sød. Ærgerligt at hun er jyde smiley

• #12   17. okt 2016 Labsen, ork jo.
    Hun underviser mest i Hotdog hallen hvor jeg også træner, men har også kurser engang imellem udenfor hallen.

Hun er super sød og rigtig dygtig - Og er jævnligt på sjælland smiley

• Iben J
    Iben J Tilmeldt:
    okt 2016

Følger: 1 Svar: 10
    #13   17. okt 2016 Siri Jungersen
    Helle Sejer Damkjær
    Iben Marianne Krarup (mind dog)
    Trine Rafen
    Emmy Simonsen
    Bianca Eagerdog

Jeg har ikke prøvet så mange endnu, da jeg ikke er så gammel i "gamet"

• #14   18. okt 2016 Lea Nor, er hun ikke langt væk fra Kbh? - undskyld hvis jeg spørger dumt. Jeg har overvejet lidt ene time mht konkurrence "mind-set"

• #15   18. okt 2016 Buch Jo hun er ved Tusenæs så det er lidt en køretur smiley

• #16   18. okt 2016 Helle Sejer-Damkjær kan ihvertfald lokkes ud og holde kurser. Vi havde hende ude i to dage i klubben sidste sommer. Det var supergodt!

Jeg har iøvrigt set, at der lige er kommet tilbud om weekendkurser med Siv til april. Måske jeg skulle melde mig på, når der nu er flere af jer, der har haft rigtigt gode erfaringer med hende.

• #17   18. okt 2016 Jeg træner ikke rigtig 'hos' nogen for tiden, i hvertfald i nogen 'kendte navne'. Jeg træner hos almindelige unavngivne dch instruktører, hvor nogle er rigtig dygtige og andre er lidt mindre dygtige. Jeg er ny i sporten, så jeg har brug for at træne hos/med nogen der ved noget om programmet.
    Så træner jeg med Dina Doctermann og hendes mand Henrik. De er rigtig dygtige og verden sødeste mennesker smiley
    Tidligere har jeg været på kurser med/trænet hos lidt de samme som jer andre:
    Johanna Allanach, Lea Nor, Anja Christiansen, Rikke Wriedt, Thomas Stokke og sikkert flere der ikke har sat noget større aftryk smiley

Jeg har ind imellem været på kurser med store udenlandske kendisser indenfor dogdancing og det har været af meget varierende kvalitet. Nogle har været okay, andre har ikke kunnet give ret meget. Så den slags dyre kurser gider jeg ikke bruge mine penge på.

Jeg bruger gerne mine penge på ikke sportsspecifikke teoretiske, som foredrag med fxSusan Friedman, Kathy Sdao, Cliwe Wynne og jeg er kæmpe fan af de to svenske klikker/tag-teach nørder Eva og Emilie.

Jeg har også været glad for nogle onlinekurser hos Fanny Gott og Thomas Stokke og Susan Garrett. I øjeblikket tager jeg Canis klikkerinstruktør som online kursus og alle onlinekurser jeg har prøvet har været alle pengene værd.

• #20   18. okt 2016 Siv kommer til Lazi-hallen ved Roskilde både i maj og i august 2017 smiley

• #22   18. okt 2016 Zarah - det er slået op i en lukket gruppe på FB, så jeg kan ikke dele det. Men kopierer lige indholdet og sender det til dig smiley

• #24   18. okt 2016 Zarah det er i hunde-kursus gruppen linket med Siv. Du er da medlem kan jeg se smiley

• #26   18. okt 2016 Zarah: på www.klickerklok.se

Kommentér på:
Inspiration til trænere / instruktører

Annonce