{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.238 visninger | Oprettet:

Balance og kropskontrol træning med bind for øjnene {{forumTopicSubject}}

Lige siden jeg fik Asti som otte ugers hvalp, har jeg trænet rigtig meget balance og kropskontrol, så hun er rigtig rigtig god til det.
I torsdag var jeg så til foredrag om sportshunde, her blev det også pointeret hvor vigtig netop disse ting er for en hund der bliver brugt aktivt, bl.a. for at undgå skader mv.
De nævnte, at en sværhedgrad kunne være at give hunden bind for øjnene. Den information tog jeg straks til mig, da det efterhånden var blevet lidt kedeligt og nemt for Asti.
Så i går aftes prøvede vi det for første gang(og ja, den stakkels hund blev bare kastede ud i at blive blindfolded, uden forudgående træning).
Vi startede selvfølgelig ud med en nem øvelse og med ofte klik ligesom ved indlæring.
Det er sjovt at se hvor stive hendes bevægelser bliver og jeg er spændt på at se hvor hurtig det forsvinder når hun har prøvet det nogle flere gange.
Som det også ses på videoen, så er hun meget koncentreret, så meget at hun faktisk ikke har overskud til at logre under øvelsen, udover et par små hale sving.

https://youtu.be/NLICMtWJuMQ


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Balance og kropskontrol træning med bind for øjnene
Kommentér på:
Balance og kropskontrol træning med bind for øjnene

Annonce