{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.033 visninger | Oprettet:

Sabrina  C
Sabrina C
Tilmeldt:
30. okt 2016
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

Hund og gravid! {{forumTopicSubject}}

Hej.
Jeg har min skønne hanhund på 1,5 år! Han kunne godt være alene hjemme uden at lave ballade indtil for en uge siden! Jeg er gravid i uge 39 nu, og der har ingenting været med ham før nu. Han følger efter mig rundt i hele huset og ligger bare og stirre på mig og kan pludselig ikke være alene hjemme mere? Ved ikke om det har nogen sammenhæng.
Intet er ændret og han får stadig samme opmærksomhed, lufteture, motion osv som før, da jeg heldigvis stadig kan alt som før maven blev så stor smiley
Kan det have en sammenhæng og hvad kan jeg evt gøre?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hund og gravid!
  • #1   15. dec 2016 Der kan sagtens være en sammenhæng.

  • Sabrina  C
    Sabrina C Tilmeldt:
    okt 2016

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #2   15. dec 2016 Jamen altså, at fødslen er op over eller hvad og det vil ændre sig når jeg har født? Eller har han helt glemt hvordan man er alene og træningen skal starte forfra?

  • #4   15. dec 2016 Med halvandet år er han i den psykiske modning. Det er fuldstændigt normalt med tilbagefald i den fase.
    Prøv at læse om hundens livsfaser.

    Du må gå to skridt tilbage og træne det forfra eller evt ændre jeres rutiner. Nu har du heldigvis rigtigt god tid til det smiley


  • Sabrina  C
    Sabrina C Tilmeldt:
    okt 2016

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #6   16. dec 2016 okay, tusind tak for svar! Håber da klart det også er fordi fødslen er op over smiley men vil helt klart læse om livsfaserne og så simpelthen øve med ham igen, så han kan blive så god som han plejer at være! smiley

    A T - ja, det kan da helt sikkert godt være man ændre sig uden ag man egentlig tænker over det.


  • #7   16. dec 2016 kan være alder men også at du er gravid mine hunde veg ikk fra min side jo tættere vi kom på og da jeg så skulle ind og føde spiste hundene slet ikk og gonzo takker ellers ikk nej til mad så de sulte strejkede indtil jeg kom hjem med Elvin

  • #8   16. dec 2016 Hunde kan lugte den ændrede hormonelle sammensætning i kroppen. Det er derfor de reagerer ved ejers graviditet og cyklus generelt. Husk på hvor utroligt fin en lugtesans de har.


Kommentér på:
Hund og gravid!

Annonce