{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
964 visninger | Oprettet:

Færdige F
Færdige F
Tilmeldt:
28. jun 2018
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 5

Gang-analyse og hundemassage i Østjylland? {{forumTopicSubject}}

Hej??
Kunne godt tænke mig at få en med stor erfaring i hundes bevægelsesmønstre til at se på min 9 årige gårdhund i lige præcis den situation hvor jeg er i tvivl om det kunne være smertefuldt eller evt. bevægelsesindskrænkning.

Desuden gerne et godt bud på en behandler der kan arbejde med led-mobilitet, massage og lave træningsprogram.

Nogen der kender et godt sted gerne i nærheden af Århus, Silkeborg, Skanderborg? (Blot for at undgå at bruge penge hos en forkert behandler).

Pt. Er vi begyndt på hundesvømning og skiftet over på led-diet. Vi går ture hver dag og hun hopper både op og ned fra sofa uden problemer.

Desuden har vi afprøvet smertestillende (for at se om det ville ændre noget) - det gør ikke nogen forskel i hvertfald ikke på bevægelsesmønstret (lidt stiv i ryg og ene ben i forbindelse med overgangen fra gang til løb). Hun er generelt glad og meget aktiv og ser ud til at have det godt.

Hun er ikke røntgenundersøgt endnu da dyrlægeundersøgelsen egentlig ikke afslørede noget og jeg egentlig rationelt har tænkt at røntgenbilleder sandsynligvis vil vise slidgigt uanset om hun har smerter eller ej pga gigt. Og de 2500 kr. vil jeg da hellere bruge på hurtig behandlingsindsats frem for på røntgenbilleder. Ender jeg med at dyrlægen anbefaler røntgen så får jeg lavet røntgenbilleder også.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gang-analyse og hundemassage i Østjylland?
Kommentér på:
Gang-analyse og hundemassage i Østjylland?

Annonce