{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.231 visninger | Oprettet:

Træning/Agility hvor Nordsjælland? {{forumTopicSubject}}

Da jeg snart flytter fra det Sydsjællandske mangler jeg et nyt sted at træne min hund.

Vi vil rigtig gerne begynde til agility, men også andre former for træning har interesse.

Tænkte at der måske var nogle af jer som havde specielt gode erfaringer med bestemte steder.

Jeg har fra Kaiser var 3-10 mdr. gået hos Gitte Jønsson, en enormt god Paff træner i Gl. Holte. Men er primært ude efter Agility og mener desværre kun at hun har hold op til hundene er 1½ år.

Det gør slet ikke noget at vi skal køre for at komme derhen, men det ville da bare være et plus hvis det ikke var så langt fra vores nye hjemstavn i Trørød. Derfor måtte træningsstedet gerne ligge omkring Holte/Vedbæk eller et kvarterstid op eller ned af Helsinggørmotorvejen:)

Men lad mig endelig høre om jeres positive erfaringer mht. træningssteder - specielt Agility. Vi har ikke trænet Agility før og vil derfor gerne gå et sted hvor der bliver lagt meget vægt på, at hunden/muskulaturen først skal trænes op - Altså nogle fornuftige trænere, hvor hundens ve og vel kommer i første række.

Glæder mig til at høre fra jer:)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Træning/Agility hvor Nordsjælland?
Kommentér på:
Træning/Agility hvor Nordsjælland?

Annonce