{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
931 visninger | Oprettet:

Ekstra sur/aggressiv {{forumTopicSubject}}

Jeg er jo taget afsted til Finland i 2måneder. I den anledning passer min mor mine hunde.
Sagen er bare at Nolle er blevet så mega gal på andre hunde. Min mor sørger for at gå steder hvor der ikke kommer andre, men kan ikke altid undgå det.
Jeg tror det bunder i at han er så usikker. Når jeg så ikke er bag snoren og fortæller ham at han skal tage det roligt, bliver han til en helt anden hund. Min mor ved ikke helt hvad hun skal gøre og jeg ved ikke hvad je g skal sige.
Jeg har været afsted i 2 uger, dette er den tredje og flere gange har jeg haft lyst til at tage hjem.

Er der nogle råd jeg kan give min mor? Andet end at undgå andre hunde.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ekstra sur/aggressiv
  • #2   5. nov 2018 undgå møderne. man ikke forvente at andre kan træne en hund med bagage.

  • #3   6. nov 2018 Jeg for hende til forsat at undgå andre hunde.

    Jeg kan ikke sige hvad jeg gør anderledes. Jeg siger bare til ham at han skal falde til ro. Jeg ved ikke om det er min tone eller holdning han reagere på. Ofte så går vi forbi andre hunde uden problemer. Trille er ofte igangsætter, da Nolle reagerer på hendes reaktion på de andre hunde. Hun har lige været højløbsk hvor hun har reageret ekstra meget på andre hunde. Han har jo en forhistorie hvor han intet har prøvet og boede udenfor i 3år af hans liv. Han plejer dog godt at ville lege og hilse på hunde han kender. Dog har jeg sagt til min mor at hun ikke skal lade ham hilse på nogen. Så må vi træne når jeg kommer hjem igen.


Kommentér på:
Ekstra sur/aggressiv

Annonce