{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  De absolut lækreste godbidder ?
  • #1   13. mar 2019 Lakse kronch fra Hennes Pet food.
    Lever, kogt eller tørret I ovnen.


  • #3   13. mar 2019 Det er jo individuelt hvad hunde synes er det absolutte bedste.. Mine er feks vilde med bøfstænger, tørret kød og alpha spirit. Andre tænder mere på skinketern, kogt kylling, leverpostej osv.. Andre igen vil hellere have legetøj som belønning..

    Du må eksperimentere lidt og finde hvad netop din hund synes er bedst..


  • #5   13. mar 2019 Tak jeg tror jeg prøver denne

    https://www.petworld.dk/henne-pet-kronch-pocket-laksegodbid



  • #6   13. mar 2019 Jeg bruger kød og ost. Det er toppen, siger mine hunde. De arbejder ikke for færdigtfabrikerede godbidder væk fra huset.

  • #10   13. mar 2019 Ja det kan jo hurtigt gå den forkert vej smiley
    Er det dem det hedder pocket i lakse kronch til træning, jeg kan se der er to slags


  • #12   14. mar 2019 Når jeres hunde overhovedet at smage på belønningen? Kan I mærke forskel på drivet alt efter hvad I bruger?
    Mine de sluger bare alt. Men nu bruger jeg ofte aktiv belønning. Så det handler mere om fang det og æd det


  • #13   14. mar 2019 Vi bruger også pocket lakse kronch men det er for min skyld. Når vi skal træne med vildt til jagt, skal det være lakse kronch original men kan godt mærke at jeg ikke er så god til mine fingre lugter af muggen fisk

    Jeg skærer tern af endeskiverne på steg og smider i små poser vi har med til træning og gerne når vi rammer 4. Dag i en pålægspakke skærer jeg også det i tern og fryser. Ziva elsker de her blandede kødposer og fjerner sig ikke fra min side selvom jeg siger fri midt på marken - hun skal først være helt sikker på jeg ikke bare uddeler i en fast strøm hvis hun bare sidder pænt ved siden af mig.

    Trine: Hun elsker dog fisk. Er det bare de der 4 pak fra lokale supermarked? Jeg tror jeg skal prøve fiskefrikadeller


  • #16   14. mar 2019 Hunde har forskellig smag smiley Så den universielle godbid som enhver hund vil gøre alt for eksistere vist ikke. Et uddrag af mine hunde gennem tidens yndlingsgodbidder:
    Sidse: Blodpølse (ja, sært og hvordan man opdager det er tabt i tidens tåger).
    Molly: Agurkestykker smiley
    Quenya: Diverse kødstykker
    Daffy: Godbidder med fiskesmag
    Carlson: Frolic - intet andet duede (kræet har sågar spyttet bacon og kogt lever (det kan jeg så godt forstå - ad ad ad) ud som en træner ville give ham i et forsøg på at få mig/Carlson overbevist om at vi bestemt skulle finde nogle mere lækre guffer end frolic smiley smiley smiley ).
    Stormy: Frikadeller og grillet oksesteg
    Perle: BOLDEN !!!! Arrrh kylling bagt i ovnen går også an.
    Clinton: Alt der kan spises - bare det ikke smager af fisk. Fisk er åbenbart nærmest brækfremkaldende iflg. præsidenten.


  • #17   14. mar 2019 Lene og Trine

    Hvis det er 100% laks, så er den almindelige. Klassisk er 75% laks og 25% kartoffelmel, så de er mindre fedtede


  • #18   14. mar 2019 Sam er glad for frolic, Alpha spirit, oksesteg, kogt kylling, koteletter, fiskefrikadeller, tørret Laks, tørret brislinger (mega klamme), ost, kogt kalvelever, kogt hjerte (gris eller ko) og pølser.
    Derhjemme kan vi også bruge alm. tørfoder, men ude og til træning har jeg altid 2-3 slags forskellige med af overstående smiley

    Jeg bruger også aktiv belønning, hvor godbidden/, tørfoder skal fanges, det er med til at få ham op i gear.
    Jeg belønner også med rævehale på en lang snor han skal fange eller et helt tørret rådyr hovede, primært i rally og andet lydighed, hvor jeg gerne vil have ham så mega tændt som muligt. smiley


  • #20   14. mar 2019 Tørret rådyrhovede?

  • #21   14. mar 2019 Ja, jeg har købt det gennem en jæger, Sam er vild med det. smiley

  • #22   14. mar 2019 Svende er glad, bare der er godbidder med smiley

    Men yndlings godbidderne er nok fiskedeller (bare de billigste), makrel på tube, Lakse Kronch, ost, kødrester og Alpha Spirit. Han gik helt i selvsving, når jeg raslede med en lille bøtte Alpha Spirit til rally smiley

    Herhjemme står der bøtter med foder i som godbidder smiley Det er bare forskellige foderprøver, som vi får eller køber og blander. De kan også vække glæde...men kun hjemme smiley


  • #23   14. mar 2019 Bacon! Bacon, bacon, bacon... De gør alt for den slags smiley

  • #24   14. mar 2019 Murphy gider ikke bacon. Jeg har også lige købt en pose ZiwiPeak godbidder. Nej tak, siger han smiley

  • Lop P
    Lop P Tilmeldt:
    okt 2018

    Følger: 1 Svar: 1
    #25   14. mar 2019 kylling

  • #26   14. mar 2019 Hjemmebagte vaniljekranse til min ældste diva Ghini smiley alt med fisk til Cala, tørret kylling til Bianchi.

    Da Ghini var ung, glemte jeg at afprøve værdien af mine godbidder, før jeg startede lidt klikketræning. Jeg havde skåret ost i tern og efter første klik, tilbød jeg hende et stykke. Hun vendte bagdelen til og skred. Først efter små tre uger og mange lækre godbidder fik jeg hende til at arbejde med klikker igen smiley

    Jeg har lært at afprøve værdien af mine godbidder inden jeg går i gang smiley



  • #27   16. mar 2019 Lakse kronch gik rent ind, må sige det lige ligger en del over de billige fra Netto

Kommentér på:
De absolut lækreste godbidder ?

Annonce