iorden eller hvad {{forumTopicSubject}}
vi var tilmeldt træninng på en hundeskole, de startede så sidste søndag, jeg meddelte at der kunne jeg ikke af personlige grund, så jeg blev tilbudt at komme aften før, hvillket jeg jo af samme årsag heller ikke kunne,
efter der hørte jeg absolut intet fra stedet overhovedet, har skrevet og spurgt og da jeg ikke kunne finde tid til at træne min hund og ikke kunne møde første træningsdag er min plads givet til en anden
er det okay, altså jeg fortalte ærligt at vi ikke kunne komme, men meget gerne ville træne der, de har i forvejen været enormt dårlige til at melde ud hvornår træningen skulle starte, jeg fik at vide om onsdagen at 1 træningsdag var søndag,
rent faktisk tilmeldte jeg mig hold i januar, hvor det lød at træningen startede indenfor en måned,
men det lyder rigtig godt deres træning, men er det okay at fordi man ikke kan 1 træningsdag så kan man ikke deltage overhovedet
okt 2006
Følger: 29 Følgere: 48 Hunde: 4 Emner: 135 Svar: 4.923
Der hvor jeg er træner, har vi den regel, at meldes der ikke afbud to gange, går pladsen til en anden, daventelisten er lang.
Trænerne planlægger jo et program fra gang til gang, og det er irriterende når der kun kommer 4 når man venter 10.
Men du har meldt afbud, så jeg synes det er fot dårligt over for dig
maj 2006
Følger: 105 Følgere: 99 Hunde: 6 Emner: 704 Svar: 8.206
Hvad er da det for en klub der har sådanne metoder.
Gitte
sep 2006
Følger: 12 Følgere: 11 Hunde: 1 Emner: 173 Svar: 2.064
det ikke en klub, de kalder sig en hundeskole og havde en del med adfærd at gøre, derfor ville jeg suplere min DCH træning der,
men nu forsætter vi bare i DCH der skal vi blive væk 3 gange uden at melde afbud for at blive sat af holdet
maj 2006
Følger: 105 Følgere: 99 Hunde: 6 Emner: 704 Svar: 8.206
nov 2005
Følger: 41 Følgere: 40 Hunde: 2 Emner: 383 Svar: 11.300
sep 2006
Følger: 12 Følgere: 11 Hunde: 1 Emner: 173 Svar: 2.064
også det var meget hårdt, men vi har da heldigvis DCH at træne i,
men det kunne jo godt være der var mange steder der havde det sådan at meldte man sig til så kom man fra dag 1
jan 2005
Følger: 161 Følgere: 154 Hunde: 3 Emner: 300 Svar: 30.780
Du har ærligt sagt at du ikke kunne komme den første gang. Det er sgu for dårligt.. Jeg ville forlange mine penge tilbage!
iorden eller hvad