{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
440 visninger | Oprettet:

Hundetræning {{forumTopicSubject}}

Jeg har lige en ting der undre mig...
jeg er hundetræner i en hundeklub og har et lydighedshold på ca 15 figuranter.
Dog har der endnu ikke været mere en 6 per gang.
I mandags var det ikke super godt vejr og der kom kun 3 personer.
Er det bare mig der vil komme til træning hver gang uanset vejret eller hvad??

Kommer I til træning hver gang eller afhænger det af vejret??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophængning af 2 skabe 500 kr.
  • Tømning af lyskasser og pudsning af vinduer. 2.500 kr.
  • nedrivning af badeværelsesbrydevæg. 1.500 kr.
  • Ordne have 500 kr.
  • Løbende toilet 1.200 kr.
  • Flyt stik kontakt fra en væg til anden 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hundetræning
  • #2   10. maj 2007 tja det giver jeg dig ret i... men lige for tiden er jeg "kun" hjælpetræner og det er derfor ikke mig der planlægger træningen... først efter sommerferien får jeg mit eget hold... det glæder jeg mig til, da det altså ikke er det samme at hjælpe en...

• #4   10. maj 2007 Vi kommer ALTID til træning.. vil skal da have noget for vores penge =o)

• #5   10. maj 2007 Jeg kommer altid til træning - og er drøn træt af det for tiden - for begge mine tøser er i løbetid så derfor kan vi ikke komme afsted.

Husk mig lige på at købe en hanhund næste gang.. *gggg*

• #6   10. maj 2007 vi kommer da til træning alligevel, selvom chrissie er i løb... smiler

• #7   10. maj 2007 Til karen T... Hundeejere som dig burde der være flere af... det er altså en vildt flad fornemmelse at stå med 3 personer når man ved at holdet er på 15 stk...
    Vi er sådanne set 3 trænere lige for tiden...

Jeg træner i Give hundeklub.

Det er bare SÅ svært at holde et hold på 3 stk i gang i en time...

• #9   10. maj 2007 anita H >> træner du i bjerringbro ?

• #10   10. maj 2007 man kan da bare tage det rigtige tøj på

• #11   10. maj 2007 ååhh sorry, der var jeg for langsom...

• #12   10. maj 2007 jep, regntøj i regnvejr, .... og hund med dækken på... chrissie kan ikke fordrage regnvejr.. he he

• #13   10. maj 2007 Heidi L > Ja jeg tror også at jeg vil ligge nogle faste retningsliner når jeg får mit hold...
    At de skal melde afbud...
    og at man bliver smidt af holdet hvis man ikke kommer 3 gange uden at melde afbud.
    Vi har nemlig mange på holdet der kun har været der første gang og derefter ikke kommer igen. vi har også mange på venteliste og dem kan vi ikke tage ind for tænk nu hvis alle dem der er tilmeldt skulle komme en gang...

• #15   10. maj 2007 Karen T > jeg har det helt på samme måde, jeg elsker at træne med mine hunde... Dog får jeg ikke gjort så meget ud af det her hjemme... det er sjovere på træningspladsen...

• #16   10. maj 2007 Dog kan jeg godt forstå nogen... fx på vores hold for da det er en rimelig ny hundeklub er der ikke så mange hold og dem på vores hold er meget forskellige. Nogen er super gode og kan det hele og andre kan intet.. Så nogen vil jo nok synes at træningen er kedelig... Jeg håber at det bliver bedre når vi efter sommerferien får et hold mere... Så de gode kan blive på det hold der er nu og de andre kommer over på mit (unghundehold)

• #17   10. maj 2007 Jeg var til hundetræning for første gang med Perle i mandags, det blæste lidt men ellers dejligt.. vi var kun 4 halvdelen af tiden, så gik en mand lige pludseligt så var vi 3 ... Det var i DCH på mors..

• #18   10. maj 2007 Jeg er også træner, og kender godt problemet.
    Jeg har et unghundehold og et elitehold.
    På unghundeholdet sker det, at der ikke kommer ret mange, men de får en s....balle hvis de ikke melder afbud, det er det mindste de kan gøre.
    Som træner laver man et stort arbejde i planlægning fra gang til gang.
    Hos os er det ud hvis der ikke er meldt afbud to gange, og dette får de af vide til teori og flere gange undervejs.
    Ventelisterne er så store, så pladsen kan jo gå til en anden der gider komme.
    Jeg må så sige, at det unghundehold har jeg haft fra små hvalpe og de kommer igen og igen, så træningen må jo være god nok

• #20   10. maj 2007 Anita H

Jeg er selv instruktør, og har lydighedshold pt. god nok er det sidste gang i aften, men det er sjovt nok at der er frafald af hf. så snart det er dårligt vejr.

Og når man så spørger ind til hvorfor de ikke kom den dag, så er det altid noget - vejret - regnvejr mm. dårlige undskyldninger.

Hunden er sq ligeglad med hvordan vejret er - det er de to-benet der er nogle skrævl.-

• #21   10. maj 2007 I dch i Odense må man ikke træne når hundene er i løbetid?

• #22   10. maj 2007 Jeg ville ellers elske at komme til træning!!

• #23   10. maj 2007 tja - kender det godt.
    Det er utroligt svært at fange folk, hvis ikke de er 100% interesseret i hundetræning.
    Jer kommer også "næste" hver gang uanset om det regner eller ej.
    Vi har også den regel at kommer men ikke 3 gange uden at melde afbud - så bliver man smidt af holdet.
    Man kan selvfølgelig have en hund i løbetid - så må man jo ikke komme i 3 uger.
    Ikke for noget - men det er da 15 hundefører du har og ikke 15 figuranter - er en figurant ikke dem som står i skjulet når hunden f.eks. sendes til rundering ??

• #24   10. maj 2007 nå der røg lige et par stavefejl ind smiley

jer = jeg

Jeg er også hvalpetræner og der kommer også kun ca. ½ delen - men de fleste sender afbud

• #25   10. maj 2007 Jeg kommer hver gang med mindre at der kommer noget virkelig vigtigt i vejen. Skal jo have noget for pengene ;o)

Hvis det regner og blæser meget - ja, så er det ikke en gang sikkert at jeg kan få prinsessen ud af hoveddøren.

• #26   10. maj 2007 Jo det er 15 hundefører vi har på holder.. sorry...

• #29   10. maj 2007 På rally-o holder i Give hundeklub... Den ene er dog en på føl, han bliver først træner til efteråret..

• #30   10. maj 2007 Kirsten
    Det kan være hun får ondt i benet i dårligt vejr.
    Jeg har selv haft brækket benet helt tilbage i 1984, og det kan godt gøre ondt i dårligt vejr

• #31   10. maj 2007 jeg kommer så tit jeg kan til træning

alt afhængig om jeg kan låne bilen af min mor

på det hold hvor jeg er træner har vi de sidste 2 gange været mellem 3-5 mennesker, hvilket jeg ikke fatter, det er et fortsætterhold, og de virkede allesammen til at være fyr og flamme over at kunne fortsætte.

dvs jeg træner på et hold, og træner et andet *S*

• #32   10. maj 2007 I en lang periode var det meget normalt at vi kun var 5 til træning.....Synes nu det er meget rart da ser så er lidt mer tid til den enkelte:o)
    Hos os må tæver i løb også gerne komme.....

• #33   10. maj 2007 Vi kommer også til hundetræning hver eneste lørdag, der har været en gang vi har meldt afbud, en begravelse og så har der været engang hvor der lå så meget sne at vi ikke kunne komme frem ( kører til Støvring 110 km fra vores hjem ) Men jo der er da frafald når det regner, lidt ærgeligt syntes jeg for uanset vejret skal hunden jo alligevel ud og opleve noget/ træne..
    Jeg har oplevet at være den eneste der kom til træning så det var en intens træning den dag. Sluttede så af lidt før når der kun var os.

Kommentér på:
Hundetræning

Annonce