6.012 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

hvalpetræning i esbjerg eller omegn?? hvalpetræning i esbjerg eller omegn??

Hej

Ja som overskriften vil jeg gerne have hjælp til at finde et godt sted for træning af vores boxer hund (og os). det må gerne være i esbjerg men gør intet hvis der skal køres lidt:)

på forhånd tak til dem som vil hjælpe...

Cathrine

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af loftslampe som er ved at falde ned og pt hænger i én skrue 400 kr.
  • Lavt tryk på varmt vand bruser 1.000 kr.
  • Gravearbejde med minigraver, 12kvm 1.600 kr.
  • Den gamle opvaskemaskine skal udskiftes og der skal monteres en ny opvaskemaskine. 625 kr.
  • 16A Kraftstik 1.500 kr.
  • Løsne 10 skruer 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvalpetræning i esbjerg eller omegn??
  • #1   12. maj 2007 Prøv DcH der er også en afdeling i esbjerg. Eller Ribe der er en ny hundeklub som er meget god

• #2   14. maj 2007 ja kom da ud til os :-))

Vi har hvalpetræning kl. onsdag kl. 19 i nørreskoven og der er alle racer.
    Du skal bare møde op - gerne ca. 15 min før - så hunden lige kan få lov at lege lidt - medbring en ordenlig snor(ikke flex) og nogle godbidder.

Du kan se lidt så vores hjemmeside :
    http://www.dchesbjerg.dk/

kh Karin

• #3   14. maj 2007 hey vil os gå til valpe træning med vores vi bor os i Esbjerg hva koster det?

• #4   14. maj 2007 hej Sille

Du må ikke hænge mig op på det - men jeg tror det ligger på omkring 500,- for et hvalpekursus. Det varer typisk fra de er 10-12 uger (skal være vacineret) til de er ca. 9-10 mdr.
    Først går de sammen med de "små" hvalpe - når de så bliver ca. 6 mdr - rykker de op til de "store" hvalpe for til sidst at komme på et 3 mdr. hold med en afsluttende lille prøve - som naturligvis er frivillig
    Men som sagt - man skal bare møde op i nørreskoven ca. 15 min før kl. 19 - man kan næsten ikke gå forkert.

• #5   14. maj 2007 det vil vi gøre så han skal vaccineres her i næste uge! så kommer vi og afligger jer et besøg:)

• #6   21. maj 2007 Vi har gået til hundetræning i DKK. Det ligger ude ved lyshøjen.De har stort set alt slags træning, hvalpehold, juniorhold, konkurrencehold osv. De er utrolig dygtige derude, og vi har været mere end tilfreds. Jeg mener vi betalte 300 pr hold og det løber over en 10-12 gange. deres træningsmetode består i at belønne når tingene bliver gjort rigtigt og ignorerer hvis tingene bliver gjort forkert, hvilket giver en glad og træningsglad hund.

• #7   14. sep 2008 Hej smiley
    Jeg har også en lille hvalp, som jeg gerne ville have til hundetræning..
    Jeg bor også i Esbjerg.

• #8   20. jun 2009 Hej mig og min nye hvalp mickey søger en klub i esbjerg omegn hvor vi kan træne han er 10 uger smiley og en blanding af bordercollie og lab rador smiley håber i kan hjælpe

Kommentér på:
hvalpetræning i esbjerg eller omegn??

Annonce