{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  gode råd? er de dyre?
  • #1   13. maj 2007 Hav altid en lang line på så det ikke kan mislykkes. Kald én gang og træk roligt ind, og så rose.

• #2   13. maj 2007 hmm.... var også min plan med den store.... 2 liner på og så ta den ene af... han VED nemlig hvornår han er løs og når han ikke er.... det du mente?

• #3   13. maj 2007 er det når du er ude og gå tur med dem eler stikker de bare af ?

• #4   13. maj 2007 he he.... den store... der er det begge dele..... vil nu gerne ku slippe ham på markerne...
    den lille skal nok komme men ikke første gang som jeg gerne vil ha

• #5   13. maj 2007 hmm

• #6   13. maj 2007 generel kommentar babett...... kan sagtens lære ham tricks bare ikke at komme ss

• #7   13. maj 2007 hehe *SS*
    da jeg sku lærer møffe og komme når jeg kaldte så jeg ku slippe ham fri når vi er ude og gå(det er både sjovere for ham og mig jo) der opga jeg ! så her for et par dage siden der tænkte jeg: nu tager jeg sgu cancen! så tog jwg snoren af ham da vi var ude og gå .. (det ska lige siges jeg går osse sådan et sted hvor der ingen biler kommer og der er marker på begge sider) så fór han ud i grøften og og var det vild ... så tænkte jeg bar shit ! ham fanger jeg da aldrig igen... men så prøvede jeg og fløjte, og så løb han alt hva han kunne hen til mig selvom jeg aldrig har prøvet det før .. og så rooooste jeg ham og så fik han en guf .. og nu går jeg altid uden snor med ham !

ved ik om det kan hjælpe dig .. men sån lærte jeg møffe det smiley

• #8   13. maj 2007 tror desværre ikke det virker...... han er så glad for at løbe at han ikke er til at stoppe igen smiley
    men tak smiley

• #9   13. maj 2007 hehe .. okay .. så prøv vibekes idé .. den tror jeg virker ..

• #10   13. maj 2007 håber jeg da...... det er nu noget rarere at ku la dem løbe fri..... smiley

• #11   13. maj 2007 Tine- vi bruger også en fløjte....
    Start med at træne hvor du går to skridt fra ham, og fløjter.......roooos meget når han kommer.
    Så udvider du bare ligeså stille.
    Start med et sted hvor der ik er forstyrrende elementer, når han kan det 100% går du videre til at øve med forstyrrende elementer stadig i små skridt.
    Snoren er et godt redskab hvis hunden gerne vil stikke af:o)
    Den tar du jo så bare af når han opfatter budskabet.

• #12   13. maj 2007 hundefløjte?

• #13   13. maj 2007 Hejsa...

Har du prøvet og slippe ham, og hvis han så ikke kommre når du kalder går du en anden vej...
    Min hvalp kommer heller ikk når jeg kalder, og når han så kommer for langt væk, vender jeg mig bare om og går den modsatte vej, og så kommer han løbende i fuld fart, fordi han ikk vil miste mig af syne.. Din hund holder jo som regel altid øje med sin ejer, selvom man ikk altid tror det..
    Håber du finder en løsning...

• #14   13. maj 2007 Tine- Jeps hundefløjte:o)

• #16   13. maj 2007 tak for de gode råd... så må jeg i gang med arbejdet igen igen smiley håber det virker denne gang smiley

forresten mia--- ja det virker på en hvalp men ikke på jesse som er voksen og stikker af smiley

• #17   18. maj 2007 min hund reager på "kys lyd" det er en glad lyd for hunden, det viser også at du er glad. men det med lang line er super, og når så hunden kommer imod en, siger man jaaa det er også en dejlig lyd, når så hunden er helt ved dig, gives godbid, og ros, øv gerne med dem på lidt tøm mave, så er de villiger til at høre, og så måske små pølser det elsker de..
    det er det bedste jeg kan sige.. og ja det har virket på min.. kan enda kalde hende til mig, selvom hun leger med mange andre på samme tid....
    kontakt ros kontakt ros hele tiden....

Kommentér på:
gode råd? er de dyre?

Annonce