{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
625 visninger | Oprettet:

God træning... Hvor??? {{forumTopicSubject}}

Hejsa...

Kommer fra Sønderjylland, Broager som ligger helt nede ved den tyske grænse næsten.

Mit spørgsmål er nu om der er nogle der kender til et rigtig godt træningssted? Jeg er selv uddannet hundetræner i DCH og har været aktiv træner i 6 år. Jeg mangler at få træning hvor trænerne er virkelig ambitiøse og dygtige.

Skal nemlig have ny hund... jubiii.... En Australian Shepherd fra Painted Magic kennelen... får den omkring slutningen af juni og har de helt store planer med den... men mangler som sagt et sted hvor jeg kan få seriøs træning.

DCH klubben som er i nærheden hvor jeg bor har ikke trænere med de store erfaringer indenfor A-klassen... Derfor nøjes jeg med at starte der til hvalpemotivation og lige det grundlæggende unghundearbejde....

Har tænkt på DCH i Kolding og Åbenrå...?!

Håber nogen kender et eller flere gode steder/trænere... behøver ikke være DCH...

Mvh Martina

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  God træning... Hvor???
  • #1   13. maj 2007 Kender ikek stederne, men har trænnet lidt i Fredericia, og syntes det virkede seriøst..