{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
625 visninger | Oprettet:

God træning... Hvor??? {{forumTopicSubject}}

Hejsa...

Kommer fra Sønderjylland, Broager som ligger helt nede ved den tyske grænse næsten.

Mit spørgsmål er nu om der er nogle der kender til et rigtig godt træningssted? Jeg er selv uddannet hundetræner i DCH og har været aktiv træner i 6 år. Jeg mangler at få træning hvor trænerne er virkelig ambitiøse og dygtige.

Skal nemlig have ny hund... jubiii.... En Australian Shepherd fra Painted Magic kennelen... får den omkring slutningen af juni og har de helt store planer med den... men mangler som sagt et sted hvor jeg kan få seriøs træning.

DCH klubben som er i nærheden hvor jeg bor har ikke trænere med de store erfaringer indenfor A-klassen... Derfor nøjes jeg med at starte der til hvalpemotivation og lige det grundlæggende unghundearbejde....

Har tænkt på DCH i Kolding og Åbenrå...?!

Håber nogen kender et eller flere gode steder/trænere... behøver ikke være DCH...

Mvh Martina

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  God træning... Hvor???
  • #1   13. maj 2007 Kender ikek stederne, men har trænnet lidt i Fredericia, og syntes det virkede seriøst..

Jeg mener også der er en DCH i Haderslev.. Da jeg var lille havde vi en hund der gik til trænning der, så ved ikke om de stadig trænner sådan, ang selve trænningen husker jeg ikke så meget, men bed mærke i at til sidst blev hundene bundet til hver sin pæl og så gik trænneren ellers rundt og hældte vand på alle de hunde der havde opført sig dårligt..

Jeg kan huske det resulterede i vi havde en hund der fik vandskræk..

Jeg må indrømme at jeg havde en skræk for at det var DCH standart, men heldigvis gør de ikek det i Fredericia smiley

• #2   13. maj 2007 Ej puha da... godt de tider er ovre...

• #4   13. maj 2007 Ja Eva... for fanden hvor ville det da bare gøre det hele nemmere!!!

• #6   13. maj 2007 Agility gider jeg ikke... men almindelig lydighed træner i vel også... kunne jo bare træne med, med den nye OG tøserne, og så bruge DCH principperne som måske er anderledes end jeres kommandoer?! Kender jo alt til træning, men mangler bare en seriøs træner som kan give en gode fif om forskellige ting og problemer der skulle opstå...

Men nu drømmer jeg jo... for flytter aldrig til Sjælland... smiley

• #8   13. maj 2007 Strø bare salt i såret *PIV* hehe...

• #9   14. maj 2007 Held og lykke med at finde et godt træningssted.

Jeg blev bare fanget af, at du skulle have en aussie (hvilket du vist også har skrevet i min profil at du havde planer om tidligere).

Glæd dig til at træne med den - det er en fornøjelse.

Mange Hilsner
    Miriam - Elvis & Curie

Kommentér på:
God træning... Hvor???

Annonce