Chihuahua Gabbie 2012
757 visninger
|
Oprettet:
Chihuahua Gabbie
Fødselsår:
2012
Størrelse:
16/4-12 Fødselsvægt: 66 gram
23/4-12 1 uge: 93 gram
30/4-12 2 uger: 134 gram
7/5-12 3 uger: 212 gram
14/5-12 4 uger: 296 gram
21/5-12 5 uger: 371 gram
28/5-12 6 uger: 448 gram
4/6-12 7 uger: 509 gram
11/6-12 8 uger: 587 gram
23/4-12 1 uge: 93 gram
30/4-12 2 uger: 134 gram
7/5-12 3 uger: 212 gram
14/5-12 4 uger: 296 gram
21/5-12 5 uger: 371 gram
28/5-12 6 uger: 448 gram
4/6-12 7 uger: 509 gram
11/6-12 8 uger: 587 gram
Temperament
Vi kender endnu ikke gabbies temperament da vi ikke har fået hende hjem endnu :) Vi skal hente hende d. 25/6-12 :) og vi glææææææææææder os som bare fanden !! :-)
d. 23/6-12 så kom dagen hvor vi skulle hente vores lille Sesse og det føles som en evighed på vej til odense - men vi kom frem, og hvor var vores lille pige FIN. vi fik hilst på hendes menneskemor, hundemor, hendes far og søskende - og sikke en dejlig familie.. Gabbie er faldet rigtig godt til her, er mest tryg når hun kan putte ved mor. der kommer meget mere om denne lille skønhed, desto mere vi lære hende at kende :) til nu er hun intet mindre end fantastisk. vi havde egenligt valgt at kalde hende Doffie efter vores afdøde, men da min mand og mig synes det var lidt af en dårlig ide, tror vi det bliver en lille Gabbie hvilket betyder (strenght of god) :)
d. 23/6-12 så kom dagen hvor vi skulle hente vores lille Sesse og det føles som en evighed på vej til odense - men vi kom frem, og hvor var vores lille pige FIN. vi fik hilst på hendes menneskemor, hundemor, hendes far og søskende - og sikke en dejlig familie.. Gabbie er faldet rigtig godt til her, er mest tryg når hun kan putte ved mor. der kommer meget mere om denne lille skønhed, desto mere vi lære hende at kende :) til nu er hun intet mindre end fantastisk. vi havde egenligt valgt at kalde hende Doffie efter vores afdøde, men da min mand og mig synes det var lidt af en dårlig ide, tror vi det bliver en lille Gabbie hvilket betyder (strenght of god) :)
Tricks
Ingen - men det kommer :)
Stævner
Ingen :-)
Stamtavle
Vores lille pige er uden stamtavle men er ren chihuahua :)
Køn
En lille sesse (prinSESSE) :-)
Beskrivelse
Vi fandt denne lille pige d. 22/5-12 og jeg må indrømme jeg var fuldtændig SOLGT fra første øjekast.. denne lille pige ligner nemlig vores afdøde (Doffie) på en PRIK ........ Så jeg skrev til opdrætter, og ja - hun flytter hjem til os d. 25/6-12. og vi GLÆDER os !! Lille Gabbie har et lille hjerte på hendes ene side ' dette hjerte MÅ BARE være et tegn fra min lille engel oppe fra himlen :*
30/5-12 så blev der betalt dep. Og det føles RART så ved vi nemlig med garanti at lille doffie er vores ( det viste vi godt før) meeeen :-) vi glæææder os så meget.
30/5-12 så blev der betalt dep. Og det føles RART så ved vi nemlig med garanti at lille doffie er vores ( det viste vi godt før) meeeen :-) vi glæææder os så meget.

Chihuahua Gabbie
maj 2012
Følger: 11 Følgere: 10 Hunde: 1 Svar: 1
jeg har en grupper på facebook for chihuahua
den hedder ( for os der har chihuahua )
kom og være med hvis du har lyst til det
aug 2010
Følger: 9 Følgere: 8 Hunde: 4 Svar: 1
okt 2005
Følger: 10 Følgere: 9 Hunde: 4 Emner: 8 Svar: 116
Smukke dejlige Doffie, selvfølgelig skal du da ha en ekstra høj.
Hilsen din mor & far
feb 2008
Følger: 115 Følgere: 112 Hunde: 5 Emner: 105 Svar: 2.290
neej hvor er hun en fin lille pige,forstår godt i glæder jer til at få hende hjem,,, høj er sendt byd gerne min chihuahua velkommen:O)))
jun 2009
Følger: 34 Følgere: 34 Hunde: 2 Emner: 12 Svar: 525
Hun ser bedårende ud. Glæder mig til at følge hendes udvikling herinde :o)
Hilsen Buddy og Balder.
dec 2009
Følger: 9 Følgere: 8 Hunde: 3 Emner: 2 Svar: 262
Hun ser dejlig ud, kan godt forstå du glæder dig til at få hende hjem