{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
664 visninger | Oprettet:

Et skridt nærmere :-D {{forumTopicSubject}}

Hvor er det bare herligt når man kan sætte krydser på sin to-do-liste!...

Gennem det sidste stykke tid er min kjole kommet hjem, sendt til skrædder, mandens tøj er næææsten på plads, lokaler er booket og betalt, stedet vi skal vies har vi fået lov at låne, ønskesedlen blev skrevet og indleveret i diverse butikker igår og alle invitationerne er færdige og sendt ud.
Pyha det letter virkelig på min stress at alting stille og roligt falder på plads smiley

Hvordan går det med jeres planlægning?


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Et skridt nærmere :-D
  • #2   7. okt 2014 Kok, mad, bryllupskage, musik og duge har vi faktisk også styr på når jeg lige læser din liste smiley

    Det lyder til i har helt tjek på det, er det lige op over? smiley


  • #4   7. okt 2014 Det skal nok hurtigt blive den 22 november smiley

    Frygter virkelig også den bordplan der, og vi har inviteret 97 smiley pyha
    Hvor mange bliver i? smiley


  • #5   7. okt 2014 Bordplaner er virkelig noget der er sendt fra helvede!! Vi måtte lave vores om 4, ja FIRE gange. Først fordi bordene ikke kunne stå som vi havde planlagt, og derefter fordi vi i løbet af to dage fik 5 afbud !! ( og det var i ugen op til!!)

  • #6   7. okt 2014 Streeeeesss!!!! Vi har SÅ mange som af forskellige årsager ikke kan sidde sammen, og det bliver sygt svært at tage højde for det smiley Men håber virkelig bare det flasker sig...

  • #7   7. okt 2014 Vores problem var at der var nogle som SKULLE sidde sammen, fordi de stort set ingen kendte. Vi splittede ikke par, og ønskede at folk sad med mindst en de kendte i forvejen. Og når der så også kommer folk uden partnere, så giver det også bare noget rod, når der nu skal sidde lige antal personer ved et bord smiley

  • #8   7. okt 2014 Frygteligt! Hader virkelig tanken om at skulle lave bordplan...

    Alle kender næsten alle til vores bryllup..
    Min mor er vokset op med min svigerfar, så familierne kender hinanden. Og så der så vores fælles vennekreds smiley


  • #10   7. okt 2014 Vi var kun 36, men det var skisme stadig svært. Vi blandede også venner og de to familier, men som nævnt splittede vi heller ikke par, da jeg selv HADER når man ikke skal sidde med sin partner.

  • #11   7. okt 2014 Det er da også noget mærkeligt noget når man ikke må sidde med sin partner?
    Var til en fest på et tidspunkt hvor man skulle trække et nummer og så skulle man sidde sammen med den der havde samme nummer. Virkelig dårlig leg, man nyder slet ikke at sidde til bords på samme måde som hvis ens mand sidder ved siden af som han plejer... Og for det ikke skulle være løgn trak han samme nummer som en tøs han har haft lidt kørende med nogle år før mig. Ufedt smiley Haha

    Wow er jeg bare gået helt amok med invitationerne eller hvad sker der for jeg har inviteret 97 og alle andre har inviteret under det halve smiley


  • #12   7. okt 2014 Hvis vi skulle invitere 97, så skulle vi invitere ravl og krat med, og det ønskede vi ikke smiley Vi var også begrænset af pladser, da vi maks havde 40 pladser at gøre godt med, da det er hvad der er plads til i lokalet. Vi skulle have været 40, men fik de der 5 afbud i sidste øjeblik, og så kom der lige en ekstra med smiley

    Vi kunne godt have inviteret lidt flere, men der var som sagt bare ikke plads. Vi havde også valgt alle børn fra, pånær mine 3 brødre der er under 18.


  • #13   8. okt 2014 Syntes bestemt ikke jeg har inviteret hvem som helst med, kender bare utrolig mange mennesker smiley mine 2 fætre skal ikke engang med og børn er også skåret fra pånær min brors lille datter, der kommer til at være max en uge gammel smiley

  • #14   8. okt 2014 Vi Inviterede 108 så du er ikke den eneste som har inviteret mange og endte på 96 personer. Havde 3 afbud op til brylluppet efter bordplanen var laver. Et par gik fra hinanden fair nok, en blev alvorlig syg, 100 % forståeligt og så kunne en af mine venners kæreste ikke få fri fra arbejde på trods af de fik STD 10 måneder inden hmm... Heldigvis løste bordplanen sig. En anden af mine venner fik så lov til at få sin hel nye kæreste med i stedet (overtog den ene plads som tilfældigvis var mellem hendes kæreste og ham hvis kæreste skulle arbejde) , en folkeskoleveninde som oprindelig havde meldt afbud pga. ekskæresten også var med til brylluppet valgte at komme alligevel (overtog plads fra en af dem der gik fra hinanden) og ham der blev syg havde plads for bordenden så der kom ingen huller.

  • #15   8. okt 2014 Har godt nok også brugt mange mange timer på bordplanen for at få puslespillet til at gå op men nødvendigt det smiley

    Vi havde 8-10 mands borde og blandede folk fra begge sider. Typisk 4-5 personer fra min side og 4-5 personer fra min mands side. Vi valgte at splitte gifte par op, (på nær 1 par som ikke kendte andre), men alle sad ved siden af et tæt familiemedlem eller god ven. 3 splittede par sad ved samme bord, mens resten sad ved forskellige borde. Synes det virkede som om alle borde fungerede rigtig godt. Der var i gang i den hele vejen rundt og ville ikke have lavet den anderledes smiley


  • #16   8. okt 2014 Nanna- godt at høre jeg ikke er den eneste der har inviteret mange gæster smiley ville helst ikke undvære en eneste af dem jeg har inviteret og har faktisk mange flere jeg godt kunne have haft med smiley

    Pyha jeg får helt stress over den bordplan nu smiley


  • #17   8. okt 2014 Mia: Det er jo også forskelligt hvor store familier man har, og hvor mange venner man har smiley Min kæreste har f.eks ikke særlig meget familie her i landet, og på min fars side af familien er der kun 4 ( udover min far og brødre), som jeg har kontakt med, og de 2 af dem meldte afbud 3 dage før brylluppet. Min mors side af familien er heller ikke særlig stor, med dem vi sådan ser jævnligt.

    Fra min familie var det kun forældre+deres partnere, mine søskende, min mormor, min ene moster+onkel, og min faster+ onkel der var med. Og fra min kærestes familie var det hans forældre, hans søskende, hans onkel+tante, hans moster og hans kusine+kæreste.

    Jeg har en del mere familie, men det er ikke noget vi ser særlig ofte, og som sagt var vi jo så også begrænset af pladsen, så vi havde kun nærmeste familie og venner med smiley Men som sagt kunne vi sagtens have inviteret nogle flere, der var da nogle flere venner , og også lidt familie, som vi måtte vælge fra, men altså vi havde jo en super skøn dag alligevel smiley


  • #18   9. okt 2014 Ved egentlig ikke om jeg syntes vi har en kæmpe familie, men har virkelig virkelig mange gode venner jeg ikke vil undvære til mit bryllup smiley

  • #20   10. okt 2014 Så kan jeg se jeg er i MEGET god tid smiley
    Vi har booket kirke, lokaler, kokke, bartendere, tjenere, smykker er fundet og skal hentes i december, kjolen er købt - og skal først syes ind næste år, skoene er købt - og vi skal først vies 1 august 2015 smiley
    Nu er vores gæsteliste ikke helt klar, men vi forventer at invitere omkring 80 personer.


  • #22   10. okt 2014 Mia: Jamen så er det da også de personer I skal have med , det kunne da ikke være anderledes for jer smiley Vi vælger jo alle forskellige ting, af forskellige grunde. Nogle pga. økonomi, nogle pga. plads, nogle fordi de kun ønsker forældre og søskende, nogle noget helt andet. Det er netop noget af det fede ved bryllupper, de er alle forskellige, og folk har valgt hvad de nu har, efter deres ønsker for dagen smiley

  • #23   10. okt 2014 Uden tvivl smiley der må bare sparres på nogle andre ting til brylluppet..
    Syntes ikke det behøver være så overdådigt smiley


  • #24   10. okt 2014 Man kan jo netop holde festen lige som man ønsker. Vores var på ingen måder fin, elegant eller andet i den dur. Derimod var der en hyggelig afslappet stemning , og der var nogle lidt alternative løsninger, men det var bare SÅ meget os. Der var også flere gæster der netop kommenterede at man kunne mærke os i festen, og at det simpelthen var lige os. Og mange sagde også de havde haft en helt fantastisk dag.

    Jeg er 100 procent overbevist om, at det er stemningen der betyder noget, og så er det total underordnet hvilken type fest man holder, er stemningen i orden, så bliver det en fantastisk dag for alle smiley


Kommentér på:
Et skridt nærmere :-D

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce