{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.271 visninger | Oprettet:

Jeg hentede 25 kg nyslagtet hest .. {{forumTopicSubject}}

hos min hestepusher her til fyraften og jeg havde på forhånd sagt til hende at faldt hun over to nogenlunde lige store ben størrelse Schæferhund (Altså ikke ben på størrelse med Schæferhunde, men derimod ben der passer til hvad de kan spise), så måtte hun gerne tage dem fra til mig.
Da jeg kom efter kødet, hentede hun en lille pose med føromtalte ben i og spurgte mig om størrelsen var passende eller om de skulle være større?
Jeg kiggede på posen og sagde at de var rigeligt store og at de ikke skulle være større.
Et sekund senere gik det op for mig at den pose med ben jeg nu stod med i hånden var eet ben til een hund og hun hentede derfor en pose mere magen til smiley
Benene vejede 2,8 kg og 3,5 kg.
Vil nødig se de ben der er til størrelse GD så smiley


Med til historien hører dog at jeg dummede mig efterfølgende og måtte ringe til vagten.
Planen var at lade dem smage benene og lade dem spise lidt og så tage dem fra dem, men telefonen ringede og selvom jeg gik og snakkede i telefon mens jeg holdte øje med dem, så fløj tiden bare og først da Zenta rejser sig op og ligner en spærreballon, går det op for mig at jeg har svedt ud at tage benene fra dem ..
Zenta har forædt sig og har ædt 1,5 kg kød og ben og Laika har ædt 1,1 kg.
Zenta er hårdest ramt.
Faren er ikke drevet over endnu, så vil I være søde at krydse fingre for at vi ikke render ind i problemer med mavedrejning og forstoppelse?


Jeg fatter simpelthen ikke at jeg lavede så dum en fejl.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg hentede 25 kg nyslagtet hest ..
Kommentér på:
Jeg hentede 25 kg nyslagtet hest ..

Annonce