{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvalpe priser?
  • #1   21. maj 2007 tror jeg vil tage 3/4 af prisen - selve hunden skulle jo gerne være lige så sund og rask som sine søskende - så det er kun udstillingen og avl den mangler

• #2   21. maj 2007 Jeg ville sætte prisen sådan at du ikke selv mister for meget pænge,. Altså sådan at det lige dækker det du har brugt på at mor og far skulle få en god, dejlig og sund hvalp..

• #3   21. maj 2007 jeg syntes udstilling og avl er meget ,når vi snakker stambogsført hund, men det har jo kostet det samme og lave den,så det er et svært spørgsmål.jeg ville nok helst kun give havl pris for en der ikke kunne udstilles eller bruges til avl,så er det jo en kærlig familie hund man får :o)

• #4   21. maj 2007 Miss: spørgsmålet var hvad du ville tage for en hvalp med skønhedsfejl

• #5   22. maj 2007 uuuuha, sidste år havde jeg et kuld hvalpe hvor 3 af dem var fejlfarvet. det var mit første kuld så jeg prøvede at rådfører mig med de garvede ingen succe. kun viske tiske om mig. Så jeg slog et par tusinde af prisen. hvilket mine hvalpekøber slet ikke kunne forstå, når de alligevel ikke ville udstille.. men flere sagde jeg skulle tage ½ pris hvilket jeg nægtede. da de var sunde og raske. Og jeg står stadig med det fuldeansvar hvis noget sker. En fortalte mig at man skulle sælge til ½ pris og så uden garanti, men det kan man ikke og det ville jeg heller ikke. Men fik jeg en kryptokid hvalp ville jeg sælge den til halv pris.

• #6   22. maj 2007 Mette: har i fejlfarver i jeres race ?? hvilke farver er det ??

• #7   22. maj 2007 skal du høre det forbudte ord i bulldogverdnen? SORT
    du kan f..... tro der bliver rynket på næsen af det. ok men der er jo ingen der gør det bevist.

• #8   22. maj 2007 nåå - det viste jeg ikke - er hunde så helt sort eller bare sodet ?? hvad hvis den har hvide aftegninger - er det så ok?? nu du siger det, så har jeg helelr aldrig set den farve på udstillingerne ;O)

• #9   22. maj 2007 mine var sort, hvid brun og en rotweilerfarvet. du kan se dem på www.offersensbulldog.dk under hvalpe. de må ikke være sorte med hvide aftegninger. men de må godt være sodet.min hanhund er brindlet det må de også godt være.

• #10   22. maj 2007 hvor er de smukke i sort-brun og hvid

• #11   22. maj 2007 nøj.... jeg synes da de var vildt søde - uanset farven - men regler er vel regler.
    Lyder fair at du har taget ca. 2000,- mindre. Hvalpen er jo sund og rask - så ½ pris er også lige lidt nok efter min mening.
    kh Karin

• #12   22. maj 2007 joan og Karin< mange tak for de pæne ord. jeg syntes også selv de var dejlige. Og en af dem havde jeg svært ved at gå af med. Jeg mener selv at halv pris betyder at de så fejler noget, så derfor stod jeg fast.

• #13   23. maj 2007 Mette :
    Ham Olsen er da noget så charmerende, det er de andre selvfølgelig også, men han er da helt speciel (udseendetsmæssigt)

Jeg ville som køber ikke give fuld pris for en fejlfarve, nu snakker jeg DKK tavle, ej heller for en kryptokid eller andet fejl i forhold til race standarten, der syns jeg ½ pris er mere korekt, og så må sælger ligge alverdens klausuler ind i kontrakten såsom hunden SKAL neutraliseres inden 12 mdrs alderen osv osv

Nej det gør ikke hunden til en dårligere følgesvend, men det gør til gængæld at du ikke vil kunne udstille, avle osv også selvom man som køber måske ikke har intentioner om at tage del i den slags fra starten, så kan det jo være interessen for at prøve det kommer hen ad vejen, og så er man afskåret fra det, og det er da ærgeligt.

I mine øjne.

Kommentér på:
hvalpe priser?

Annonce