627 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
7 Svar
Er der noget om det eller bare myte??? Er der noget om det eller bare myte???
Jeg har en hvalp som var den første fødte i kuldet og har i den anledning fået nogle kommentare omkring hvordan han udvikler sig til bla. han nok bliver en vildbasse eller han blir nok en stor en og at sidt fødte hvalpe bliver enten små eller stille???
Er det noget som man har undersøgt det eller lavet statistiker om?? undre mig lidt om man sådan på forhånd kan sige sådan og hvad der ligger i det??
0 synes godt om
okt 2004
Følger: 52 Følgere: 60 Hunde: 2 Emner: 121 Svar: 12.332
Det er et rent tilfælde hvilken rækkefølge de bliver født i i forhold til deres temperament..
jan 2005
Følger: 34 Følgere: 33 Hunde: 2 Emner: 195 Svar: 3.575
jan 2005
Følger: 34 Følgere: 33 Hunde: 2 Emner: 195 Svar: 3.575
feb 2005
Følger: 80 Følgere: 75 Hunde: 4 Emner: 366 Svar: 11.300
maj 2005
Følger: 23 Følgere: 22 Hunde: 3 Emner: 49 Svar: 1.513
Vil bare sige at i mit sidste kuld vejede den første 166gram-resten der kom vejede 400-450 gram....
Har du en god forklaring til hvorfor den første var så lille?
Den døde dagen efter med lidt" aktiv dødshjælp", da den var meget dårlig.
jun 2004
Følger: 59 Følgere: 57 Hunde: 1 Emner: 338 Svar: 3.686
Mille var den sidstfødte i kuldet og virkelig den mindste. Var næsten halvt så stor som de andre. De kaldte hende Mille, fordi hun var så mild. Det forstår vi bare ikke i dag, for hun er den mest dominerende lille tæve de fleste har set *G* Ingen skal bestemme over hende!
Hvordan det går med de andre hvalpe, det ved jeg jo så desværre ikke, men kan i hvert fald sige at Mille ikke var så rolig som vi troede.
Så nej! Jeg mener ikke det har noget at gøre med rækkefølgen.
apr 2005
Følger: 46 Følgere: 47 Hunde: 1 Emner: 52 Svar: 1.237
Jeg havde bare hørt det et par gange,
dog synes jeg selv det lød lidt som en gammel røver. Murphy har heller ikke været sur eller på tværs endnu. og er fuldstændig ligeglad om jeg stjæler han mad eller andre hunde leger med hans legetøj. så indtil videre passer det heller ikke helt med murphy.
mange tak for alle svar
Er der noget om det eller bare myte???