712 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

P sprøjte eller ej P sprøjte eller ej

Jeg ville høre om det er godt at give sin hunhund en P-sprøjte, for ikke at få hvalpe.

Jeg har en hanhund, og vil gerne have en tæve, men jeg vil ikke have hvalpe på min hund når den ikke er så gammel.

Hvad har i gjord hvis i har to hunde men to forskellige køn, når hunhunden kommer i løbetid.

Håber i kan hjælpe mig.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sæt TV op med stativ og 3 rammer på væggen 500 kr.
  • Lægge sten i indkørsel 4 kvm 800 kr.
  • Diverse ophængninger 4.500 kr.
  • hæk klipning 1.950 kr.
  • Stoppet håndvask i badeværelset 1.400 kr.
  • Hækkeklipning 2.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  P sprøjte eller ej
  • #1   20. jun 2007 hvis en tæve får p-sprøjte recikere den og blive meget syg. den kan få kræft af det, og os recikere ikk og kan få hvalpe senere hen. jeg ville ikk gøre det, medmindre det virkelig var fordi der var sket et uheld. hvis du har en tæve og en han, ville jeg skille dem af de dage det varer, eller sende en af dem til pasning hos nogle venner eller familie

• #2   20. jun 2007 jeg har talt med en dyrlæge om samme dilemma og blev frarådet at forsøge mig med p-pille til tæven, samt medicinsk kastation til hannen, hvis det er meningen at de på et senere tidpunkt skal have hvalpe. de forslog at en udstationering af enten hannen eller tæven under tævens løbetid.

• #4   20. jun 2007 En kemisk kastration betyder ikke at hanhunde ikke kan lave hvalpe. Det bruges hvis man ønsker at dæmpe hanhundens aktivitetsniveau.

Det er heller ikke noget man kan blive ved og ved med. Så der er kun kastration der kan løse problemet.

Kommentér på:
P sprøjte eller ej

Annonce