Dramatiske optagelser fangede øjeblikket, hvor en hval kolliderede med en lille båd i Barnegat Bay, New Jersey, den 2. august. Sammenstødet fik båden til at vælte og kastede en kvinde i vandet. Det blev senere bekræftet, at en vågehval døde som følge af kollisionen nær kysten. Der er ikke rapporteret om andre tilskadekomne.
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af møbler 800 kr.
  • Elektriker 800 kr.
  • Sætte kilerem på texas rider 6100E 250 kr.
  • Hej jeg skal have hæng mit TV og TV bord op 800 kr.
  • Flytterengøring 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  p-sprøjte
  • #2   11. nov 2007 Min dyrlæge nægter at bruge den, og det må der jo være en grund til

• #3   11. nov 2007 Har også fået at vide, at en p-sprøjte kun er til en nødløsning. Den er skadelig på længere sigt.

• #4   12. nov 2007 Jeg kender flere der bruger den, da de har hanhunde selv, og det er jo ikke så nemt når tæven kommer i løbetid, hvis man vel og mærke ikke har tænkt sig at få hvalpe.
    Jeg synes du skal gøre op med dig selv om den skal ha hvalpe på et senere tidspunkt, hvis ikke var det måske værd at overveje at få hende steriliseret, så behøver du heller ikke være bekymret for om hun får underlivs betændelse.

Tilbage til p-sprøjten, jeg synes det er ok at bruge den et par gange. Og i følge min dyrlæge er det de tæver der bruger den i en lang periode på flere år der får problemer. Men på sigt er det nok nemmere med at sterilisere hende.

• #6   12. nov 2007 P-sprøjter er noget rigtigt møg. Min hund vil aldrig få sådan en.

Hvis hunden alligevel ikke skal bruges til avl er det klart at foretrække, at få hunden steriliseret.

• #8   12. nov 2007 Dorthe, det jeg mener er at hvis man f.eks har en tæve, der bliver voldsomt påvirket af løbetiderne, så kan det være bedst for hunden, at blive steriliseret.

De kan jo have det så slemt, at de i et par måneder op til og et par måneder efter løbetiden er helt skøre i hovedet.
    I sådan et tilfælde ville jeg altid foretrække sterilisationen.

• #9   12. nov 2007 Nu kender jeg til flere hunde, incl. en afmine egne, der har fået EN p-sprøjte.

Alle som en er endt med livmoderbetændelse.............

Kommentér på:
p-sprøjte

Annonce