At amme en andens hvalpe... !! At amme en andens hvalpe... !!
Anna har jo gået i ugesvis og ventet på at ku få lov at overtage Iduns hvalpe - de første par uger ville Idun ik ha hun blandede sig - men langsomt syntes hun bedre og bedre om Annas tilstedværelse hos hvalpene -
Og idag har Anna givet mælk igen... - der er ikke mælk i alle hendes patter - men nogle af dem...
De er 5 uger gamle, - og søger selvfølgelig Idun mest, - hendes mælkebar er jo også mere fyldt - men rent opmærksomhedsmæssigt søger de dem begge -
Anna har altid været meget opdragende overfor sine hvalpe - og andres - og er det nu også overfor dem her -
Idun er mere tolerant og rolig - og forlader dem bare når det bliver for meget - opdrager ik det vilde...
Derfor tænker jeg at Annas opdragende måde at være på overfor dem - er god, - men samtidig tænker jeg også om det er så godt at lade hende die hos sig - ?
Hun siger fra når hun ik gider dem , - Men hvad siger i - nu de er så store - !? !?
Bare for at høre andres erfaringer og meninger - !! NysG...
aug 2005
Følger: 25 Følgere: 26 Hunde: 5 Emner: 267 Svar: 3.431
nov 2006
Følgere: 49 Hunde: 8 Emner: 131 Svar: 7.567
aug 2005
Følger: 54 Følgere: 53 Hunde: 3 Emner: 405 Svar: 4.859
jul 2005
Følger: 33 Følgere: 90 Hunde: 7 Emner: 569 Svar: 4.639
Men de har alle pattet så længe de lystede og mor tillod det -
I Annas sidste kuld - hvor nogle af dem var hjemme til 12 - 13 uger - stoppede det helt automatisk - men de var da godt over 8 uger da de tog deres sidste tår
Ved godt at folk nok ser forskelligt på det - men jeg er af den mening at modermælk er godt -og helst skal gives så længe som muligt...
Den ro der kommer over et kuld hvalpe efter at have været i mælkebaren er jo helt fantastisk -og i den grad et bevis på at det der foregår er godt og sundt - ss -
Har du vænnet dine fra selv - og ved hvilken aler - ??
Og hvorfor !? !?
Smil herfra...
jul 2005
Følger: 33 Følgere: 90 Hunde: 7 Emner: 569 Svar: 4.639
Og ligeledes godt for hvalpene - med en blid og kærlig mo r- og så en bestemt en - der kan hjælpe dem på rette vej i livet - Smiler...
At amme en andens hvalpe... !!