{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.496 visninger | Oprettet:

Et liv ender og nyt liv begynder. {{forumTopicSubject}}

I onsdags fik vores "gamle" Julle det pludseligt dårligt om eftermiddagen. Han begyndte at små-hoste og ville ikke spise sin aftensmad. Jeg lagde mig på gulvet ved siden af ham om natten, og han lå og små-hostede og vejrtrækningen begyndte at lyde som om han måske havde fået lungebetændelse. Tidligt torsdag morgen kørte vi ham til dyrlægen, han havde 41 i feber og havde noget mislyd på lungerne. Han fik et skud penicillin og smertestillende og vi kørte hjem, og manden tog "hundens første sygedag".
Vi havde aftalt med dyrlægen, at han hurtigt skulle få det bedre, ellers ville vi få ham aflivet fredag. Torsdag tog min mand temperaturen ca 1 gang i timen og den faldt ikke. Den blev på de 41, og Julle ville hverken spise eller drikke og han kunne ikke stå på sine ben.
Om aftenen lå han og sov på gulvet i stuen og hostede ikke mere så nu var vi sikre på at det ville vende. Jeg lagde mig ved siden af ham på en madras, så jeg kunne nusse ham og hjælpe ham hvis han ville vendes eller skulle ud. Vejrtrækningen var rolig, men havde en lille kliklyd, som jeg svagt kunne høre. Jeg lå og smådøsede og nussede ham og jeg faldt i søvn ved 2 tiden. Kl 4:30 vågnede jeg ved at jeg følte at der var noget, der ikke var, som det skulle være...
Jeg kunne ikke høre hans lille kliklyd, - armen ud og mærk efter hjertet, det var stoppet. Han var stadig varm, så det var sket kort tid for inden. Julius blev 12 1/2 år og var blevet gammel, så det var den bedste måde det kunne ske på, - vi var forberedte på at han skulle herfra fredag, at det så blev til, at han sov stille og roligt ind herhjemme, frem for en tur til dyrlægen og få det gjort, syntes vi var det skønneste.
Tabet er stort og savnet er der også. Men nu nyder vi vores 2 tilbageværende drenge.

Til gengæld var det i dag, Alfreds "kæreste" i Tyskland skulle drægtighedsscannes, og der var liv. Så hvis alt flasker sig, så kommer der jo snart "et nyt liv" her i huset. Ikke en erstatning for Julle, men en lille Alfred junior.
Her ses et billede af min nye hvalp....


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Et liv ender og nyt liv begynder.
Kommentér på:
Et liv ender og nyt liv begynder.

Annonce