870 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Parring Parring

Min tæve blev for 14 dage siden parret. Det vil sige de hængte ikke sammen, men jeg kunne mærke han var svulmet op, da han flyttede sig. Det gav mærmest en lille ryg i hende. ( jeg sad ved hende) I følge dyrlægen kommer hannen inden han svulmer op.
Er der nogle der har været heldig at det er lykkes at tæven er blevet drægtig ved en delvis parring????

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sæt TV op med stativ og 3 rammer på væggen 500 kr.
  • Lægge sten i indkørsel 4 kvm 800 kr.
  • Diverse ophængninger 4.500 kr.
  • hæk klipning 1.950 kr.
  • Stoppet håndvask i badeværelset 1.400 kr.
  • Hækkeklipning 2.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Parring
  • #2   23. jul 2007 Ja hun er meget usikker overfor fremmede hunde. Jeg sad ved hende, så hun havde hendes hovede mod min mave. Hun stod stille og hannen jumpede løs...han ramte 2 gange. vi var derude 3 gang. I øvrigt har jeg forsøgt over 3 løbetider med 2 forskellige hanner. Ingen af dem har kunne fuldføre parring. Ved ikke om det er min tæves skyld.

• #3   23. jul 2007 Den første han var ganske uerfaren og den anden er en erfaren avlshan. jeg kunne ikke få lov at hjælpe ham, så flyttede han sig.
    Nej det er ikke sikkert hun vil have hvalpe, jeg spørg jo bare, for at hører andres "oplevelser"

• #4   23. jul 2007 Det kan faktisk godt lade sig gøre, at tæven bliver med hvalpe, selvom de ikke har hængt sammen. Kender nogen, hvis hanhund havde besøg fra Rusland, de hang ikke sammen på noget tidspunkt(hvilket han normalt gør), men der kom 8 hvalpe alligevel.

Det kan faktisk være, at når hun er højløbsk, så bliver hun så blød, ved skedeindgangen, at selvom hannen svulmer op, så bliver han ikke hængende. Jeg har selv prøvet det med en tæve, hanhunden synes også at blive forvirret over det.

Det passer nu ikke, at hanhunden kommer inden han er svulmet op. Normalt pumper han noget klar væske ind, der skal lette bevægelsesmulighederne for sædcellerne, og dette kan godt ske mens han svumler op, men ved normal parring kommer sæden først senere. Men som sagt kan tæven godt blive drægtig alligevel, selvom de ikke hænger sammen, hvis i har været heldig, at han har sluppet noget sæd i hende alligevel.

• #5   23. jul 2007 nix - først levere han noget smørrelse - så kommer sæden - og derefter kommer det noget der skal skylle sæden på vej...så han lever i tre etapper - mens de hænger sammen er det det skyldevæske han lever - sæden lever han idet han stopper med at humpe

• #6   24. jul 2007 Tak for de mange forskellige indlæg smiley Hannen var svulmet op da han flyttede sig og der kom ikke noget på gulvet. Den første han vi brugte kom nemli på gulvet bag hende. Jeg venter spændt, især efter LYKKE J indlæg. Jeg synes Cera virker lidt træt og sulten, hun tikker ligegyldigt hva jeg spiser og det plejer hun ikke at gøre.
    Så måske.....

• #7   24. jul 2007 nu lyder det måske dumt, men kan det være fordi at en Pommeranian han måske har en mindre kønsdel end en pekingeser han har og den derfor havde lidt besvær med at fylde hende ud??
    (for det er da dén blanding i har tænkt jer at lave ik?)

ja, jeg er sku nysgerrig og nogle må da ku svare på det....G*..........

• #8   24. jul 2007 Til Brak's, det var endeligt lidt sødt det sidste indlæg smiley Jo det er en pomi der har "forsøgt" at parre Cera. Er helt vild med pomi smiley
    men jeg tør ikke svare på din udtagelse om størrelse... Er der andre der gør??

• #9   24. jul 2007 jamen jeg er jo nød til at stille lidt spørgsmålstegn til anatomien?

jeg har da også oplevet bullmastiff tæver med en ordentlig kaffedåse, som hannerne kun ku få mindreværdskomplekser af at parre....G*........

Kommentér på:
Parring

Annonce