870 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
8 Svar
Parring Parring
Min tæve blev for 14 dage siden parret. Det vil sige de hængte ikke sammen, men jeg kunne mærke han var svulmet op, da han flyttede sig. Det gav mærmest en lille ryg i hende. ( jeg sad ved hende) I følge dyrlægen kommer hannen inden han svulmer op.
Er der nogle der har været heldig at det er lykkes at tæven er blevet drægtig ved en delvis parring????
0 synes godt om
maj 2006
Følger: 8 Følgere: 8 Hunde: 2 Emner: 15 Svar: 32
maj 2006
Nej det er ikke sikkert hun vil have hvalpe, jeg spørg jo bare, for at hører andres "oplevelser"
nov 2006
Følger: 52 Følgere: 53 Hunde: 7 Emner: 184 Svar: 9.220
Det kan faktisk være, at når hun er højløbsk, så bliver hun så blød, ved skedeindgangen, at selvom hannen svulmer op, så bliver han ikke hængende. Jeg har selv prøvet det med en tæve, hanhunden synes også at blive forvirret over det.
Det passer nu ikke, at hanhunden kommer inden han er svulmet op. Normalt pumper han noget klar væske ind, der skal lette bevægelsesmulighederne for sædcellerne, og dette kan godt ske mens han svumler op, men ved normal parring kommer sæden først senere. Men som sagt kan tæven godt blive drægtig alligevel, selvom de ikke hænger sammen, hvis i har været heldig, at han har sluppet noget sæd i hende alligevel.
feb 2006
Følger: 85 Følgere: 86 Hunde: 4 Emner: 182 Svar: 15.253
maj 2006
Så måske.....
okt 2006
Følger: 66 Følgere: 62 Hunde: 7 Emner: 274 Svar: 4.722
(for det er da dén blanding i har tænkt jer at lave ik?)
ja, jeg er sku nysgerrig og nogle må da ku svare på det....G*..........
maj 2006
men jeg tør ikke svare på din udtagelse om størrelse... Er der andre der gør??
okt 2006
Følger: 66 Følgere: 62 Hunde: 7 Emner: 274 Svar: 4.722
jeg har da også oplevet bullmastiff tæver med en ordentlig kaffedåse, som hannerne kun ku få mindreværdskomplekser af at parre....G*........
Parring