780 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Min stakkels gravide hund! Min stakkels gravide hund!

Dav, jeg har en chihuahua som mangler 2 uger af sin graviditet. Hun er simpelthen så sløv og ser ud til hun ikke har det særlig godt. Ved godt at det høre med under en graviditet, men sys næsten det er synd for hende. Vi har haft hvalpe før med vores anden tæve, hun synes ikke at være sløv på den måde. Er der nogle der ved om man kan gøre noget for at hjælpe hende til at få det bedre, eller er der ikke noget at gøre..?

Tænkte måske også på noget kosttilskud måske? hun har heller ingen appetit.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af ny vaskemaskine - også el 1.000 kr.
  • Klip af hække 2.000 kr.
  • Samle et skab 500 kr.
  • Skrue bordben på bord 350 kr.
  • Opsætning af malertape 800 kr.
  • Tv Kommode, en tæppe og en mikrobølgeovn 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min stakkels gravide hund!
  • #1   13. jun 2005 okay.. men tænker også lidt på at hvis man bare giver hende hva hun vil ha af mad, så er der jo ikke næring til de små hvalpe hun skal ha.. og hun kan knap nok gå rundt om blokken uden at falde omkuld. forstå mig ret! Hun har ikke overskud til noget som helst

• #2   13. jun 2005 Flere der kan hjælpe?

• #3   14. jun 2005 Vores tæve bliver også MEGET sløv, men vi lader hende bare hvile og kun komme ud når hun selv ber om det. jeg synes kun de skal gøre det de selv har lyst til når de er så langt henne, for ikke at stresse dem unødigt.

Ellers fodrer vi hende ekstra med kylling eller ting som er så lækre at hun næsten ikke kan sige nej...
    Fra 2-3 dage før fødslen spiser hun næsten intet, men så tærer hvalpene bare lidt på fedtet.

held og lykke med hende.

John H.

• #4   14. jun 2005 Tak skal du ha'!

Hun har fået det lidt bedre her idag, der er lidt mere liv i hende. tror det var en fase hun lige skulle igennem.. men det er jo heller ikke unormalt at graveide bliver syge og dårlige. blev bare så bekymret.

Mange tak

• #5   14. jul 2005 mon ikk det os er den her hede herhjemme,må nok os indrømme jeg heller ik er meget værd!...

Kommentér på:
Min stakkels gravide hund!

Annonce