2.083 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
7 Svar
Boxer han søges til parring Boxer han søges til parring
til parring af vores tæve, det skal dog siges at det IKKE er lige nu, vi mangler en hanhund til parring, men da vi er klar over hvor svært det er at finde boxer til avl, søger vi allerede nu så vi kan finde den rette, når den tid kommer. Han skal være med stamtavle da vi kun vil have hvalpe med stamtavle. Hvis du har en han, så skriv til os. For at finde ud af om de evt. kunne passe sammen!
mvh. Fam Hansen
0 synes godt om
jun 2004
Følger: 150 Følgere: 145 Hunde: 8 Emner: 1.182 Svar: 18.373
Hvorfor ikke gå ind på klubbens hjemmeside?
Eller DKK?
Går du ind på Google skriver du bare Boxer - så vil jeg vædde med at der dukker en masse sider op I kan se på.
Held og lykke med det. jeg har selv lige fået parret min - så her ventes spændt!
mbh Karin
jun 2004
jul 2004
Følger: 2 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 2 Svar: 3
jamen hun er avlsgodkendt hun har haft to kuld, og er helt inde i alt det der... bare roligt... men Ayla er ikke DKK stambogsført, og det er ikke alle DKK der vil lade deres hund parre så. Vi har brugt en hanhund fra vores egen forening... men kunne godt næste gang tænke os en anden hanhund, af flere forskellige årsager!
men det er svært at finde en hanhund... derfor skriver jeg herinde!
-fam Hansen
jun 2004
Men har den forening ikke en hanhundeliste over mulige hanner?
mvh Karin
jul 2004
-Fam Hanse
nov 2004
Følger: 3 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 11 Svar: 155
Vi kunne også have været interesseret, men men men tæven skal være med DKK stambog og have A hofter(da gizmo har c-hofter).
Laila
jul 2004
Klem sanne
Boxer han søges til parring