2.083 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Boxer han søges til parring Boxer han søges til parring

til parring af vores tæve, det skal dog siges at det IKKE er lige nu, vi mangler en hanhund til parring, men da vi er klar over hvor svært det er at finde boxer til avl, søger vi allerede nu så vi kan finde den rette, når den tid kommer. Han skal være med stamtavle da vi kun vil have hvalpe med stamtavle. Hvis du har en han, så skriv til os. For at finde ud af om de evt. kunne passe sammen!

mvh. Fam Hansen

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle IKEA-møbler 800 kr.
  • Hækklipning 1.500 kr.
  • Stoppet handvask på badeværelse 900 kr.
  • Rensning af sofa 475 kr.
  • Skal have hængt tre egetræsrundstokke (trærør) op. De skal monteres fra en væg til en anden samt en hylde. 1.400 kr.
  • Jeg har brug for hjælp til 3 forskellige ting. 1.300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Boxer han søges til parring
  • #1   28. sep 2004 Hej med jer!

Hvorfor ikke gå ind på klubbens hjemmeside?
    Eller DKK?
    Går du ind på Google skriver du bare Boxer - så vil jeg vædde med at der dukker en masse sider op I kan se på.

Held og lykke med det. jeg har selv lige fået parret min - så her ventes spændt!

mbh Karin

• #2   28. sep 2004 Og forresten - I skal sikre jer at jeres egen hund opfylder krav om at kunne stambogsføre hvalpene. Det kan Boxerklubbe garanteret besvare.

• #3   29. sep 2004 hejsa

jamen hun er avlsgodkendt hun har haft to kuld, og er helt inde i alt det der... bare roligt... men Ayla er ikke DKK stambogsført, og det er ikke alle DKK der vil lade deres hund parre så. Vi har brugt en hanhund fra vores egen forening... men kunne godt næste gang tænke os en anden hanhund, af flere forskellige årsager!
    men det er svært at finde en hanhund... derfor skriver jeg herinde!

-fam Hansen

• #4   29. sep 2004 Oki, men det fremgik ikke af jeres indlæg.
    Men har den forening ikke en hanhundeliste over mulige hanner?
    mvh Karin

• #5   30. sep 2004 jow men desværre er der KUN 1 boxerhan, Vi er i 2 klubber og der er kun ham... og det er ham vi har brugt de 2 gange.

-Fam Hanse

• #6   7. nov 2004 Æv
    Vi kunne også have været interesseret, men men men tæven skal være med DKK stambog og have A hofter(da gizmo har c-hofter).

Laila

• #7   7. nov 2004 nej hvor ærgeligt!!! Det er ellers en lækker han. Ja og selvom hun havde været DKK som jeg indimellem har overvejet at flytter over i, da der er flere boxer tilknyttet DKK, så har Ayla altså B hofter så hun skal jo så ha en HD fri eller hd a hanhund.

Klem sanne

Kommentér på:
Boxer han søges til parring

Annonce