{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvalpetest.
  • #1   10. sep 2007 prøv at kontakte Helle Mulvad...hun er godkendt mentalbeskriver(har hvalpetestet mine hvalpe bla) og hvis ikke hun kan, så henviser hun gerne til en anden.... ;o)

    søg på google(helle Mulvad)..så dukker hendes kennel op med belgiske hyrdehunde............


  • #2   10. sep 2007 Det vil jeg da straks prøve smiley

  • #3   10. sep 2007 jeg er selv viiildt spændt på at få mine "små" mentaltestede nu her som unghunde..og se om de har fået den støtte de bla skulle ha..og udviklet sig som spået iflg hvalpetesten....-det er første kuld jeg har hvalpetestet.. :o)

    og jeg håber da virkelig at helle har tid og lyst til at følge op på dem..synes det er et spændende værktøj som opdrætter at ha... ;o)


  • #4   10. sep 2007 Jeg er også meget spændt på at se resultatet og se om det viser det samme som man som opdrætter selv har en fornemmelse af.

  • #5   10. sep 2007 vi fik i hvert fald klarlagt ret tydeligt at den tæve som jeg selv har(bonnie) IKKE kunne gå til en førstegangsejer af en Bullmastiff..hun har et "vanskeligt" sind....(tja..jeg synes jo det er et dejligt sind, men er også vokset op med hendes oldemor som hun er en mini udgave af i sind;o).........hun skulle ellers ha været til nogle i Norge, men de måtte købe andetsteds...og mht hannerne fandt vi også de rette købere til dem..den ene har højt drive og kom ud til træningsfreaken(nero)..han stor trives med alt den stimuli han får fyldt i hovedet...og den anden han kom til et mere afslappet par hvor han får lov til at udnytte sin dovenskab og legesyge...så vi fik rigtig stor gavn af testen, da vi ud fra den har valgt hvalpe til ejerne..og ikke som normalt hvor ejerne vælger hvalpen..(som regel ud fra farve eller sådan noget)...

  • #6   10. sep 2007 Lige et lille obs: Helle Mulvad bor på sjælland... Men bortset fra det et godt bud :o)

  • #7   10. sep 2007 Anne T >> Men Brak's skriver at hun gerne henviser, så det satser jeg på smiley

  • #8   10. sep 2007 *Brak's *
    Er lige nysgerrig.
    Hvad lavede hun med dem??
    Og er det dem allesammen, du laver opfølgning på?


  • #9   10. sep 2007 Moster Stella -
    Jamen det er jeg da også sikker på hun gør, det var såmen også bare en lille oplysning fordi du jo spurgte efter en i syd jylland.. :o)


  • #10   10. sep 2007 jamen jeg kender ik nogen i jylland, så ku ik selv henvise til nogen...G*...........?

    puha...det sku da en roman jeg skal skrive om selve hvalpetesten hvis den skal beskrives så...men tror faktisk jeg vil lave en side om det på min HP så...(bare lige gi mig lidt tid;o)

    og nej..jeg tror desværre ik jeg får én af tæverne til at stille op..de andre gør(4ud af 5hvalpe)....de har ikke interesse i at deltage til show eller mentaltest eller sundhedsundersøgelser..desværre..men det vidste vi da vi solgte hende til dem..de søgte udelukkende en familiehund og intet andet....meen..jeg forsøger stadig at overtale dem.........


Kommentér på:
Hvalpetest.

Annonce