1.653 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Sondefodring Sondefodring

Jeg står i den ulykkelige sitution, at en af mine små hvalpe ( 12 dage ) har fået lungebetændelse, hun er selvfølgelig under behandling - mit problem er, at jeg ikke kan få noget som helst i hende.
Så er der nogen der ved hvordan man sondefodre ?? og som evt kunne vise mig hvordan.
Jeg tager til dyrlæge, så hun kan få noget væske og jeg vil spørge om de kan sondefodre - hvis ikke, så ville det være dejligt om der var nogen der kunne hjælpe.
Anette

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hækkeklipning 500 kr.
  • Gardinskinne i loft 250 kr.
  • Hej! Jeg har lige købt et IKEA garderobeskab (model: Rådmansö]), og jeg har brug for hjælp til at samle det. Skabet er bresde 118 dybde højde64H190 cm, og det er stadig i sin originale emballage. Kan du hjælpe mig med at samle det hjemme hos mig i Nørrebro? Hvad vil det koste, og hvornår har du tid? Venlig hilsen, Sasha please, if possible, reply in english thanks! i would need it to be done ideally this morning, but also tomorrow morning is fine 800 kr.
  • Udskift Nilhane / Stophane 1.400 kr.
  • Reparation af tørretumbler 1.500 kr.
  • Træfældning 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sondefodring
  • #1   7. nov 2007 åh det bette pus det var da syund. har du det varmt nok omkring hvalpene?

• #2   7. nov 2007 Så er vi tilbage fra dyrlægen. Den lille hvalp fik lagt væske ind i bughulen og depoter under hendes skind. Dyrlægen var meget tilfreds ( han havde ikke regnet med hun havde overlevet natten ) hendes vejrtrækning er meget bedre.
    Da vi kom hjem blev hun lagt til ved Kimmi og det så tilsyneladende ud til at hun fik noget. Så nu krydser jeg bare fingre for at det går godt og at medicinen er begyndt at virke.
    Pia : Min dyrlæge kan vise mig hvordan man sondefodre, men i første omgang ser vi lige dagen an og ser onm hun ikke selv vil die hos Kimmi.

Linda: ja stakkels lille pus, det er ved at rive hjertet ud på en, når de ikke har det godt. Der er dejlig varmt hos hvalpene.
    Anette

• #3   7. nov 2007 Åh, det var da godt nyt. håber det lille pus snart får det godt igen. Pøj pøj herfra:-)

• #4   27. nov 2007 Anette L hvordan gik det med den lille hvalp, klarede den det?

• #5   27. nov 2007 Hej aase.
    Ja denne lille hvalp klarede det, men desv var der en af de andre, der blev syg et par dage senere og den klarede det desv ikke. De 2 sidste i kuldet gik heldigvis fri.

• #6   27. nov 2007 Åhh hvor træls, men det er jo livets gang. Men godt den lille hvalp klarede sig smiley

Kommentér på:
Sondefodring

Annonce