1.653 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
6 Svar
Sondefodring Sondefodring
Jeg står i den ulykkelige sitution, at en af mine små hvalpe ( 12 dage ) har fået lungebetændelse, hun er selvfølgelig under behandling - mit problem er, at jeg ikke kan få noget som helst i hende.
Så er der nogen der ved hvordan man sondefodre ?? og som evt kunne vise mig hvordan.
Jeg tager til dyrlæge, så hun kan få noget væske og jeg vil spørge om de kan sondefodre - hvis ikke, så ville det være dejligt om der var nogen der kunne hjælpe.
Anette
0 synes godt om
nov 2005
Følger: 26 Følgere: 24 Hunde: 2 Emner: 68 Svar: 2.538
jan 2006
Følger: 20 Følgere: 20 Hunde: 7 Emner: 81 Svar: 1.458
Da vi kom hjem blev hun lagt til ved Kimmi og det så tilsyneladende ud til at hun fik noget. Så nu krydser jeg bare fingre for at det går godt og at medicinen er begyndt at virke.
Pia : Min dyrlæge kan vise mig hvordan man sondefodre, men i første omgang ser vi lige dagen an og ser onm hun ikke selv vil die hos Kimmi.
Linda: ja stakkels lille pus, det er ved at rive hjertet ud på en, når de ikke har det godt. Der er dejlig varmt hos hvalpene.
Anette
feb 2006
Følger: 11 Følgere: 10 Hunde: 1 Emner: 6 Svar: 253
jun 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 11 Svar: 247
jan 2006
Følger: 20 Følgere: 20 Hunde: 7 Emner: 81 Svar: 1.458
Ja denne lille hvalp klarede det, men desv var der en af de andre, der blev syg et par dage senere og den klarede det desv ikke. De 2 sidste i kuldet gik heldigvis fri.
jun 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 11 Svar: 247
Sondefodring