1.011 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Sondefodring Sondefodring

Øv, Carla har ikke mælk nok til lille fis, så i torsdags var vi til Dr. dyr med ham.

Nu står den på sondefodring hver 4. time indtil videre og Carla har fået nogle piller og næsespray til at fremme mælkeproduktionen.

Det går allerede bedre, hun har lagt lidt mere mælk til og han tager fint på.

Men for filan det er hårdt arbejde, men alligevel dejligt smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reperation af vaskemaskine 1.500 kr.
  • Sæt TV op med stativ og 3 rammer på væggen 500 kr.
  • Lægge sten i indkørsel 4 kvm 800 kr.
  • Diverse ophængninger 4.500 kr.
  • hæk klipning 1.950 kr.
  • Stoppet håndvask i badeværelset 1.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sondefodring
  • #1   1. dec 2007 Nååå hvor er han sød, har hun kun født den ene ??

• #2   1. dec 2007 Ja hun fik kun ham, og klarede det hele selv smiley Men mælken er desværre ikke i top denne gang smiley

• #3   1. dec 2007 Nu ved jeg ikke hvilke piller din hund får ? men Primperan kan varmt anbefales og de behøver ikke andet. Mælken begynder ret hurtig at rende til.
    Det er kvalmestillende piler - ingen ved hvorfor og hvordan de virker, men det gør de. Pillerne bliver brugt i udlandet - også til kvinder der ikke producerer nok mælk.
    Min dyrlæge fattede ikke at det kunne hjælpe, men som han sagde " det kan ikke skade, det værste der kan ske, er at hunden ikke får kvalme " nogle dyrlæger er med på en dyrlæge liste og nogle få uger efter jeg havde bedt om pillerne - kom det op på listen.
    En af mine venner som arbejder på en fødegang, fortalte også at de lige havde fået besked om pillerne :o)

Held og lykke med den bette.

• #4   1. dec 2007 Både pillerne og næsesprayen er til kvinder med henblik på at få mælken til at løbe, men takker for rådet. smiley

Har heldigvis en super dyrlæge, med rigtig god forstand på drægtighed og hvalpe smiley Hun er gud.

Kommentér på:
Sondefodring

Annonce