Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Stikkontakt 205 kr.
  • Move out cleaning 1.000 kr.
  • Nedtagning af tapet 5.000 kr.
  • Reparation af zinktagrende 1.800 kr.
  • Toilet og vaskafløb (små VVS-opgaver) 1.000 kr.
  • Skift af gummiring på AEG vaskemaskine 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Små hunde parring - hænger de sammen??
  • #1   9. dec 2007 ja smiley

• #2   9. dec 2007 Griner, man er jo nysgerrig anlagt ;-D

• #3   9. dec 2007 Hænger sammen??? smiley

Forklar liige lidt nærmere.. smiley

• #4   9. dec 2007 Border terriere gør ihvertilfælde..

• #5   9. dec 2007 NO SHIT??! Det havde jeg alligevel aldrig hørt om før.. Gud det må se sjovt ud..! smiley

Nogen der har set det live?? smiley

/Lianna

• #6   9. dec 2007 Lilly hang da hvertfald sammen med hanhunden da hun blev parret i foråret *GG*

• #7   9. dec 2007 Jeps en chihuahua gør også

• #8   9. dec 2007 Nu har jeg så aldrig set to hunde parre, ihvert fald ikke hvad jeg kan huske af..

Heller ikke noget jeg kommer til at se foreløbig, Tiny pigen er lige blevet steriliseret i fredags (piv), så det bliver ikke hende jeg kommer til at se det på første gang.. smiley

/Lianna

• #9   9. dec 2007 Wauw.. (Dette kan godt komme til at lyde forkert) Men det bliver jeg nødt til at overvære en dag.. Det lyder jo helt forkert.. smiley

/Lianna

• Lena H
    Lena H Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 41 Følgere: 40 Svar: 270
    #10   9. dec 2007 Tina...
    Det er ikke kun når de hænger sammen der kommer sæd...
    I min bog "spørg dyrlægen om hunden" står der....
    Hvorfor hænger hundene sammen efter parring?
    Når hannen bestiger tæven er penis ikke fuldt erigeret. Det sker først når han er helt inde. Når penis svulmer op, kan han ikke længere trække sig tilbage. Hanhunden vender rundt, så hundene står hale mod hale. Hvorfor hunde er skabt således, er der mange teorier om. Mulige forklaringer er, at det hindrer andre hanner i at parre sig med tæven, eller at det øger sadens optrængen i livmoderen. En mere logisk forklaring er dog, at selve ejakulationen (udtømningen af sæd) tager længere tid hos hunden end hos mennesket. Sæden afgives dog i starten af perioden, så tæven kan blive drægtig, selv om hundene ikke nåede at hænge sammen.
    D.v.s alle hunderacer hænger sammen.... sådan er hunden skabt....og en tæve kan sagtens blive drægtig uden at de hænger sammen.... bliver hun parret flere dage før ægløsning, kan hun også blive drægtig alligevel... for sæd kan leve op til en uge i tæven...

• #11   9. dec 2007 Lena H, supert svar....

Dober! Ha ha ja su kan man sidde der som hunde sitter til et kæmpe kadaver/hængetræ...max jeg har oplevet er 28 min.

• Lena H
    Lena H Tilmeldt:
    jan 2007

#13   9. dec 2007 Selvfølgelig er det at de hænger sammen at foretrække, hvis man ønsker tæven drægtig... men de behøver det ikke for at tæven bliver drægtig alligevel... heller ikke selv om det sker i første uge af løbetiden...
    Nogle tæver vil lade sig parre alle 3 uger... og sker det i første løbetids uge... vil mange sige, hvis man ikke ønsker hvalpe at... det var heldigvis nok for tidlig... men så er det lige at sæden kan leve op til en uge i tæven... og så er den pludselig god nok alligevel....
    Så det er ikke rigtig at det er for sædafgang at de gør det...

• #14   9. dec 2007 Dorte kan du sige stakkels ejere, man er totalt ødelagt efter at have stået krumbøjet over sin hund og oldt den oppe eller siddet på et koldt gulv ;-D

• #15   9. dec 2007 Det var da vildt.. smiley

• #16   9. dec 2007 haha, har set det ved maltesere...de ligner en mega gulvmoppe, når de hænger sammen *GG*

• #17   9. dec 2007 Hvalpe På Vej af Birgitte Schjøth er en super bog - læs den, der står alle svarene - jeg har haft meget glæde af den smiley

• Lena H
    Lena H Tilmeldt:
    jan 2007

#18   9. dec 2007 Min Bellamie skal have hvalpe om 8 dage... hende har vi ikke været helt sikker på for i 1. og 3. parring hang de ikke sammen men det gjorde de i 2....men der hang de kun sammen i under 10 min.
    Da Soffy blev parret hang de sammen alle 3 gange... og lige fra 20 min til 35 min...

• #19   9. dec 2007 HH: jeg har et billede af det da Addi blev parret på min hjemmeside under nyheder du må gerne kigge *gg* smiley www.woekks.dk

• Lena H
    Lena H Tilmeldt:
    jan 2007

#20   9. dec 2007 Dober...
    Ved godt at det var det hun spurte om... har også svaret længere oppe...
    Hundene hænger mange gange sammen... sådan er de skabt... store som små...
    Men... det er ikke en nødvendighed for at få hvalpe...

• #21   9. dec 2007 Hvorfor skulle små hunde ikke hænge sammen lige så vel som store hunde? Bare lidt nysgerrig ;o)

• #22   9. dec 2007 Dober: Ah okay :o)

• #23   16. dec 2007 hehe det ser totalt dumt ud daisy blev parret med fnis her får 41 dage siden var godt nok ikke plantlagt men sket er sket og nu skal hun ha hvalpe til januar men de hang sammen i ca 10-15 min og det ser total dumt ud og mega sønde får det var daisys første gang og hun prøvde bare at stikke af men han bare hang der og daisy havde afvist ham helle ugen igennem og gjorde det stadi den dag så man kunne på en måde godt anklage ham får voldtægt =)

men ja både store og små hunde hinger sammen i en parring

• #24   16. dec 2007 men glædelig jul alle sammen =)

Kommentér på:
Små hunde parring - hænger de sammen??

Annonce