{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
800 visninger | Oprettet:

Glemme dårlige resultater {{forumTopicSubject}}

Som sædvanligt sidder jeg og bliver lidt småirriteret når jeg ser på hjemmesider.

Er det skik og brug at man på ens hjemmeside kun offentliggør hundenes gode resultater og totalt glemmer de mindre gode resultater (jeg tænker især sundhedsmæssigt).

Eksempler: En sønderjysk kennel har 6 hanhunde, 1 er for ung til at have HD-status, på de 3 af hundene er oplyst HD-indeks (hhv. 117, 116 og 124), hvilket jo er fint nok. MEN de 2 sidste har ikke oplyst HD-indeks. Når man så undersøger lidt på det opdager man at det tilfældigvis er 2 hunde som har HD-indeks under 100 (den ene af dem med HD-indeks betragteligt under 100). Mon det er tilfældigt eller ønsker man ikke at oplyse om at ens hunde har indeks under 100??

Endnu et eksempel: Fynsk kennel: Har en del hunde, bl.a. 3 hanhunde. På alle hundene som er gamle nok på hjemmesiden er oplyst HD-status, pånær en hanhund. Når man så undersøger på det viser det sig at hanhunden er fotograferet med C-hofter.

Er det normalt? At man ikke oplyser de mindre gode resultater på ens hunde og i givet fald hvorfor?

Det kan jo da ikke være fordi man er interesseret i at forbedre racens sundhed, for så vil man jo da være interesseret i både at oplyse om gode og mindre gode resultater.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Glemme dårlige resultater
Kommentér på:
Glemme dårlige resultater

Annonce