{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hængt 3 lamper op 1.200 kr.
  • Ophængning af lampe 400 kr.
  • Hænge tre lamper op 800 kr.
  • Samle Ikea Pax to skabe 1.000 kr.
  • Hænge 2 billeder op 450 kr.
  • Udskift kontakter 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Parring
  • #1   11. feb 2008 når han er ca 2 år, mener jeg det er

• #2   11. feb 2008 schæferen kan blive avlskåret når de er 18 mdr. Men ja de kan godt fra når de er blevet kønsmoden, men som Dk Fæhunden skriver, så er det for avlens sikkerhed bedst at vente til den er udvokset, så man ved helt præcis hvad det er man står med

• #3   11. feb 2008 Hvad mener du med med må?

Hvis du spørger om han kan, så er det fra han er kønsmoden.

Hos mig må INGEN han parre før den er gammel nok til at blive checket for alle relevante arvelige sygdomme (for min race HD og AA og øjensygdomme) og før han er færdigudviklet så man kan vurdere hans kvaliteter både eksteriørmæssigt og temperamentsmæssigt.

Så for mig må en hanhund parre når han er ca. 1½ år gammel, under forudsætning af at ovennævnte ting er i orden.

• #4   11. feb 2008 jeg vil sige at det ikke har så meget med alder igen at gøre. Han må når han er stor nok til at ha fået alle nødvendige test, som Juelsgård siger....

• #5   12. feb 2008 Tak for alle de indlæg. Min hensigt var ikke at kigge på de forskellige krav til selve avlen, da han måske skal parres med en anden berner, der lige som ham, heller ikke har stamtavle. Det var bare om der var fysiologiske krav til alderen, og om det kan skade ham, hvis han ikke er ældre. Han er nu 15 mdr.

Kommentér på:
Parring

Annonce