543 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

parring parring

Hej Maggie skal parres med en hanhund som er 5 cm kortere en hende, hun hjælper ham alt det hun kan men han er nybegynder og skal først lige finde ud af det. Nåe endelig han finder om til det rigtige sted, ja så kan han ikke nå. De kommer så her i dag og jeg har lavet nogen steder hvor der r højde forskel men de skal jo lige være der på det rigtige tidspunkt, han bryder sig ikke m at jeg prøver og hjølpe ham hvorimod Maggie siger oh ja hjælp mig mor. Er der andet/noget jeg kan gøre for at hjælpe dem, ellr findr de selv ud af det????? nogen som har nogen gode råd?????

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til nedrivning af skorsten 205 kr.
  • Luge ukrudt 1.250 kr.
  • Hækklipning 1.200 kr.
  • Hænge gardin op 250 kr.
  • Hænge 3 billeder/ rammer op 300 kr.
  • Fjerne bænk og reparere knækket nøgle i kælderdør 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  parring
  • #1   15. feb 2008 prøv at stille tæven ned med bagbene i et hul og så ellers holde hende i halsbåndet, så hun bliver nede i hullet - så kan han bedre nå og hun er rolig så han får tid til at prøve sig frem. Men det bedsteville være at han ville acceptere din hjælp - det vil hjælpe ham senere

• #2   15. feb 2008 Jeg ville få nogenlunde ro på dem. Også hjælpe ham. Kan du ikke få hans ejer til at hjælpe? Kan være han er mere tryk ved ham/hende.

• #3   15. feb 2008 line: dansk spids er en ret ny race - så mon ikek det er derfor at der er den størrelses forskel

• #4   15. feb 2008 Jeg kan nemt få Maggie til at stå roligt, men han bliver usikker når vi blander os også når det er ejeren, jeg har ikke noget jul men en masse hø/halm nede i vores fold som jeg har lagt ud så der r højde forskeld, håber at det kan hjælpe, det var bare hvis jeg kunne få nogen råd inden han kommer, så kan det jo afprøves med det samme, de var nu meget rolige begge to i går da vi prøvede, det var kun lige de første 10 min han brugte til at fjlle rundt så viste Maggie ham hvordan man gør, når han started på siden af hende drejede hun sig forsigtigt så han tilsidst ståd bag ved hende sm han skal, men det var jo svært og nå og han prøvede ikke så længe af gangen

• #5   15. feb 2008 Det r rigtig dt er Dansk Spids og næsten alle hannerne er blvet fr små ( osse en del af tæverne) derfor hun skal hjælpe med lidt højde

• #6   15. feb 2008 Jeg ville tage hundene ud i haven, hvor der er mere ujævnt, uden at det er umuligt for hundene at stå fast. Og have hende i en lang snor, så i ikke forstyrre ham, men stadig kan træde til, så snart de hænger sammen.

Kommentér på:
parring

Annonce