703 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

masser af liv i maven masser af liv i maven

Hej Maggie er med hvalpe og skal føde om 16 dage men der er megt liv i maven på hende, det er ikke kun at jeg kan mærke det , det ss også tydeligt, er det ikk tidligt???? hun er meget urolig og er blevet hævet bag i, det syntes jeg også er tidligt, og så har hun en del lyst slim som IKKE lugter, har jeg grund til at være urolig for at hun føder fr tidligt???? eller er dt normalt?????

Bodil Jørgensen får et kuld hvalpe
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Stoppet køkkenvask 600 kr.
  • Hænge lamper op 500 kr.
  • Painting the inside of a small building 3.940 kr.
  • Rengøring af 200 kvm hus 1.500 kr.
  • Hækkeklipning af ca. 35 m hæk 2.000 kr.
  • Privat kok søges til madlavning med grøntsager fra egen køkkenhave i Holte 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  masser af liv i maven
  • #1   2. apr 2008 Hej Mona.
    Vi kunne mærke Jazzy´s hvalpe MEGET tideligt og der var stortset altid fest og farver inde i hendes mave. Hun havde også meget flåd sådan ca 14 dage før fødsel. Ved ikke om det besvarer dit spørgsmål, men dte var bare sådan vi oplevede det med Jazzy.

Pøj pøj med fødslen under alle omstændigheder :0)

• #2   2. apr 2008 mona: det lyder til at det hele er som det skal være ...... pøj pøj

• #3   3. apr 2008 Tusinde tak for svar, blev lige lidt nervøs

• #4   3. apr 2008 de 16 dage er det til den 63. dag?

hun kan godt føde på 58. dagen og så alligevel holde sig indenfor normen.

jeg ved ikke hvornår man kan se på mine tæver at hvalpene sparker, det har de for meget pels til.
    jeg kan mærke dem sparke i 14 dage inden fødslen. en uge inden da mærkes liv som en rullen

• #5   3. apr 2008 Ja Connie, de 16 dage er til 63 dagen fra første parring, ved godt at hun kan føde på 58 dagen, sidste år fødte hun på 59 dagen meen hun skull gerne holde dem i 10-12 dage endnu som minium, hun er også mer rolig i dag, så er ikke helt så nrvøs sm jeg var i går men passer godt på hende

• #6   3. apr 2008 Connie, Maggie har også meget pels også på maven, kliper du lidt af pelsen på mavn??? så hvalpene bedre kan komme til patterne uden at filter sig ind i hends lang pels???

• #7   3. apr 2008 det har jeg gjort nogen gange, men syntes nu egentlig det ser ud til at tæven selv taber noget af pelsen omkring dievorterne.

• #8   3. apr 2008 ok, tror nu at jeg klipper lidt af længden så de ikk river så meget i pelsen

Kommentér på:
masser af liv i maven

Annonce