{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
674 visninger | Oprettet:

Han og løbetid {{forumTopicSubject}}

Nu er jeg lidt nysgerrig.

I andre som også har både han og tæve. Hvordan gør I når tæven er løbsk?

Her foregårdet meget stille og roligt. En af dem er blot i bur nårjeg ikke kan hold eøje med dem. Resten af tiden går de sammen. No-Ma er nemlig lidt speciel. Hun vil IKKE parres af sine egne hanner. Til gengæld parrer hun meget gerne dem.

Det er nu 7. løbetid på denne måde uden uheld.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Han og løbetid
  • #1   28. apr 2008 Min hanhund bliver sendt på ferie.
    Det er min mor og min stedfar der passer ham og de glæder sig helt vildt til det, og han elsker at være der så det er kun godt.


  • #2   28. apr 2008 Vi har også valgt, at vi ikke ville igennem de perioder med stress og hyl, så begge vores tæver er steriliseret (de skulle alligevel ikke bruges til avl) og det samme er Qimmit. Så selvom vi har to af hvert køn, så går det fuldstændig fredeligt smiley

  • #3   28. apr 2008 Mine hanner er heldigvis aldrig blevet stresset pga lølbetiden. Måske netop fordi de har fået lov til at være sammen med tæven noget af tiden.

  • #4   28. apr 2008 Enten gik tæven i hundegården eller osse hannerne.. De reagede heldigvis kun, i det sekund tæven var helt parringsklar.. Så det var til at leve med for alle

  • #5   28. apr 2008 Lotte - nu har jeg ingen hanner pt. men ellers er de adskilt og kun sammen under opsyn og aldrig når tæven er højløbsk....
    <i>"...vil IKKE parres af sine egne hanner" </i>Jeg ville ikke stole på hende alligevel - selvom det er gået godt i flere løbetider... Jeg stoler ALDRIG på mine tæver når de er løbske ;o)


    <i>"...Til gengæld parrer hun meget gerne dem"</i> Det har intet med parring at gøre, når din tæve "parrer" hannerne - det er en positur der også bruges til dominans, og i det tilfælde hvor din tæve indtager parrinspositur på hannerne, er det ren dominans...


  • #6   29. apr 2008 Ja.. en af dem er i kravlegården , hvor vi ikke lige er der.. Nu er det første løbetid for Audrey, .. men det går okay.. Humphrey synes hun er lækker, men det synes han altid,.. så han ved godt, at hvis han får "blikket" så må han lige gå i kassen lidt...

    Skal lige siges, at jeg altid har haft hanner og tæver sammen, så det er ikke nyt.. De har hver deres "rum" og så skiftes de til at være ude ved os.


  • #7   29. apr 2008 Nå ja.. Humphrey sover i hans bur i soveværelset om natten, så de begge stadig er sammen med os , som de plejer.

  • #8   13. maj 2008 Min mor startede med en lille løbetids trusse på hendes tæve, men hendes han hund var lidt for smart og løste problemet selv så der var fri adgang.
    Nu bruger hund små baby bleer og body stokke og den løsning har han hund ikke løst endnu. Selvfølgelig har tæven det ikke på hele tiden for det kan medføre betændelse i underlivet på hende. Det bliver taget af med jævnlige mellem rum så tæven kan vaske sig, tisse og lave pølser.


Kommentér på:
Han og løbetid

Annonce